Premium

Campagne Vodafone en Het PR Bureau grote winnaar bij European Excellence Awards

Stottercampagne Get the Flow maakt indruk, in totaal 8 awards voor Nederlandse inzendingen

Get the Flow van Vodafone en Het PR Bureau is de grote winnaar geworden van de European Excellence Awards gisterenavond in Hamburg. 

De stottercampagne won een Jury’s Excellence Award voor de beste campagne, en sleepte daarnaast twee awards binnen, in de categorieën Telecommunications en Science & Education. 

Overige Nederlandse winnaars: 

Acht awards gingen in totaal naar Nederlandse inzendingen. 

Het Rijksmuseum won een prijs in de categorie Entertainment & Culture met zijn 10 miljoenste bezoeker die een nachtje voor de Nachtwacht mocht slapen.

ABN AMRO MeesPierson en Zandbeek sleepten een prijs binnen in de categorie ‘External Publication met met hun PR- en contentcampagne rondom De Vermogensmonitor. 

De award voor '(Integrated) annual report & csr report', ging naar het geïntegreerde jaarverslag 2016 van KPN. De Designpolitie tekende voor het ontwerp.

ING Nederland won met zijn interne publicatie, en precies in die categorie ook, met The Culture Book "Our ING Story"

Sire en BijlPR wonnen de ‘geografische prijs’ voor Belgie, Luxemburg, Nederland met de campagne The Good Life Agency: Who do you do it for?

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie