Bureaus zijn naarstig op zoek naar creatief talent dat kan omgaan met de eisen van de digitale wereld. Het gat tussen opleiding en praktijk blijkt vaak groot.
Vanaf 4 april is TMF gestart met een 24-uurs online programmering via www.tmf.nl.
Bliep is vandaag gelanceerd als mobiele provider voor en door jongeren. Zes vragen aan Jeroen Riemens, medeoprichter en lid van de 'Raad van Commissarissen'.
Op de algemene ledenvergadering van de Art Directors Club Nederland zijn gisteren nieuwe leden toegevoegd aan het bestuur.
Mister SAM verbindt merken aan muziekartiesten en concepten. Data zijn daarbij essentieel. Interview met oprichtster Madeleine van Schendel.
Dit jaar bestaat de jury voor de 8ste Bureaucompetitie van Publex Citymedia uit Jocelyn Brouwer (Publex Citymedia), Herbert van Hoogdalem (Lowe Lintas), Hjarald Agnes (B.S.U.R.), Rob van Vijfeijken (Frank) en Machteld van der Gaag (freelance).
Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten naar hun inspiratie. Ditmaal Mischa Schreuder van Fitzroy.
Overlopers, opklimmers, afzwaaiers en binnenkomers. Het carrièrenieuws van bureaus, media, communicatie, marketing en de digitale wereld.
De witste campagne ooit deelt flink wat blauwe ogen uit. Een Knock-Out idee waar we lang op hebben moeten wachten.
CAMPAGNEPRAAT | Het panel is te spreken over de nuchtere toon van de campagne, maar hoe werkt 'bankvrij ondernemen' nu precies?
De uitzending, een combinatie van een liveshow, online-interactie met geïnteresseerden en e-commerce, had als speciale gast dj Bram Krikke.
De voormalig creatief directeur van diverse bureaus gaat bij SUE de teams coachen en ondersteunen op conceptcreativiteit.
Herbert van Hoogdalem, Jeroen Boschma en Geke Boschma beginnen een nieuwe masteropleiding voor creatief talent
De milieuorganisatie doet leentjebuur bij Innoord. De maker van de campagne uit 2019 is not amused.
Zeven maanden na haar aanstelling als ADCN-directeur heeft Dorothé Straeter haar functie na overleg met het bestuur neergelegd.
Pepijn Rooijens komt vanaf volgende week de creatieve afdeling van Ogilvy & Mather Amsterdam versterken.
De campagne heet Play Fearless en is gericht op jonge vrouwen.