BNR kiest Natwerk om het audiomerk verder te ontwikkelen

Het bureau gaat 'een cruciale rol' spelen bij het ontwikkelen van strategie en concepten om BNR beter te positioneren.

ANP

BNR schakelt Natwerk in om 'het BNR-merk naar nieuwe hoogten te brengen.' Oftewel, het 'ontwikkelen van strategie en concepten om BNR nog beter te positioneren als de sterkste audiocontent provider op het gebied van politiek en zakelijk nieuws.' Natwerk spreekt van een unieke kans om hun propositie te bewijzen. 

Meer persoonlijkheid

De keuze voor Natwerk is gevallen na een zomer van nauw contact en strategische overwegingen, meldt BNR. Het audiomerk zegt de grootste commerciële podcastuitgever van Nederland te zijn en heeft afgelopen maanden een transformatie ondergaan. En nu? 

Sharine de Rooij, marketingdirecteur van BNR: 'We maken een geweldig nieuwsproduct. We willen meer persoonlijkheid, meer kleur en meer lef aan het merk geven. We beschikken over de meest kritische journalisten en redacteuren in de branche, we leveren relevante content voor ondernemers, podcastliefhebbers en voor het politieke speelveld. Dit willen we gaan vertellen.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie