Raambekledingsmerk Coulisse kiest voor Cheil Benelux

Cheil heeft al een eerste activatie verzorgd voor het Nederlandse familiebedrijf.

Afbeelding: aangeleverd

Het Nederlandse familiebedrijf Coulisse, fabrikant van slimme raambekledingsoplossingen, heeft Cheil Benelux gekozen als nieuw creatief bureau. Aan de samenwerking is een korte oriëntatiefase vooraf gegaan. De eerste activatie van Cheil voor Coulisse was afgelopen week zichtbaar op de vakbeurs R+T in Stuttgart, Duitsland. 

Coulisse toonde hier een 360-graden-ervaring aan bezoekers om de slimme functies van zijn raambekleding te demonstreren. Die demonstratie moest wat anders worden dan 'de zoveelste productdemonstratiefilm', verklaart Catharina Idema als creative director van Coulisse. Het werd, zo maakt onderstaande casefilm van Cheil duidelijk, een live ervaring die de gebruiker duidelijk maakt welke pluspunten een oplossing van Coulisse biedt. 

Tim van der Sijde, managing director Cheil Benelux: 'Dit zijn de projecten waar we echt even onze tanden in mochten zetten, mede omdat zo’n 360-graden-productie weer om hele nieuwe vaardigheden vraagt, en we onze brede tech- en retailkennis mochten inzetten. Coulisse doet het anders. Een echte challenger dus. Daarom past Coulisse perfect bij Cheil en zijn we ook nog eens erg trots dat we dit hele project in-house hebben kunnen produceren.'

Adformatie publiceerde in november een interview met Van der Sijde over de nieuwe positionering van Cheil Benelux.

Credits
Klant: Coulisse
Verantwoordelijk bij klant: Catharina Idema
Bureau: Cheil Benelux
Creatie: Bart Breugem, Lamine Ndiaye, Ton van Jole
Account: Judith Langeslag
Retail experience: Richard Roest
Sound design: Amp.Amsterdam

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie