Met de landelijke campagne wil Lidl de voordelen voor werknemers onder de aandacht brengen bij jongeren. Afwisseling, een leuk team én lekker bijverdienen staan daarin centraal. ‘Sowieso iets voor jou’ is het eerste werk dat voortkomt uit de nieuwe samenwerking tussen Lidl en Herc.
De campagne komt tot uiting op radio, OOH/DOOH en drie korte films ‘afwisseling’, ‘hecht team’ en ‘verdienen’ die worden uitgerold op social media, in de winkels en in de bioscopen gedurende de maand. Met de campagne wil de keten nieuwe doelgroepen aanspreken en talent behouden.
Emilio de Haan, oprichter van Herc: 'Het is ontzettend leuk en leerzaam om ons samen met Lidl in de leefwereld van haar werknemers te verplaatsen. We hebben eerder wervingscampagnes gemaakt voor merken als YoungCapital, met een scherp oog op wat er speelt onder jongeren. Voor Gen Z is werken maar een klein onderdeel van het leven, dus dan moet het sowieso gezellig en flexibel zijn. Die behoeften en de veranderende werkcultuur verbinden we op authentieke wijze aan de ziel van het merk.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!