De reeds bestaande 3D-geprinte verlichtingsoplossing van Signify, worden vanaf nu op de markt gebracht onder het label Philips MyCreation. Signify richt zich met het aanbod op de zakelijke markt, internationaal. Om het merk Philips MyCreation te laden werd een nieuwe wereldwijde communicatiestrategie ontwikkeld en het daaruit voortvloeiende creatief concept en productie en uitwerking van alle middelen (bureau: The Others). Dit is de bijbehorende casefilm:
Minimale footprint
Philips MyCreation wil met de (desgewenst unieke) 3D-geprinte verlichtingsproducten besparen op tijd, energie, afval en transport. De bijbehorende slogan: ‘It’s time for The Big Shift.’ Kevin Raaijmakers, head of growth voor Philips MyCreation, zegt in een toelichting dat elke lamp in elke maat, kleur, vorm en design 3D-geprint kan worden. ‘In elke oplage en dicht in de buurt. Dit zorgt dat we onze lampen niet over de hele aarde verschepen en met Philips MyCreation ervoor zorgen dat elke verlichtingsoplossing echt uniek wordt en voor een minimale footprint zorgt.’
Communicatie
Het concept is ontwikkeld, geproduceerd en uitgewerkt in de nieuwe corporate story, identiteit, brandfilm, casefilms, ‘lookbook’ en social campagne.
Credits
Philips MyCreation: Kevin Raaijmakers, Alvin Kuster, Imke van den Boogaard
Strategie & Concept: The Others: Celeste Slijters, Alewijn Eijgenraam, Chris Visser, Lion Versloot
Account & Productie: Celeste Slijters, Nicolette Steenks
3D Brandmovie: Ed van Hout, Marvey Izijk - Red Rum (redrumbureau.com)
Film & Edit: Niels Bik (thebigpicture.com)
Identity: Wendy Marchal
Design Lookbook: Alewijn Eijgenraam, Lisa Aue, Tijmen Bergsma
DTP: Rolf Meijer, Yo-Lin Bemelmans
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!