Overslaan en naar de inhoud gaan

Heineken kiest PR-bureau Hagens voor internationale corporate communicatie

Bureau was al betrokken bij media-aanpak voor de opening van het Global Research & Development Centre in Zoeterwoude.
Koning Willem-Alexander bij de opening bij van het researchcentrum Dr. H.P. Heineken Centre - Robin van Lonkhuijsen ANP
Koning Willem-Alexander bij de opening bij van het researchcentrum Dr. H.P. Heineken Centre
© Robin van Lonkhuijsen ANP
Koning Willem-Alexander bij de opening bij van het researchcentrum Dr. H.P. Heineken Centre - Robin van Lonkhuijsen ANP
Koning Willem-Alexander bij de opening bij van het researchcentrum Dr. H.P. Heineken Centre
© Robin van Lonkhuijsen ANP

De media-aanpak voor de opening van het Global Research & Development Centre in Zoeterwoude was het eerste grote moment in de samenwerking. In aanloop daarnaartoe was Hagens al betrokken bij internationale communicatie rond World Water Day en Earth Day.

Sarah Hagens, oprichter van Hagens, kijkt uit naar deze samenwerking ‘op wereldniveau'. ‘De lat ligt hoog, maar dat is precies waar wij ons het best voelen.’

Heineken koos voor Hagens vanwege diens expertise in strategische PR en hun strategische en impactvolle communicatieaanpak.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in