Overslaan en naar de inhoud gaan

VodafoneZiggo kiest Indie na uitgebreide pitch en lanceert campagne 'Oh Yeah'

De telecommer stapt hiermee over van WPP. De nieuwe merkcampagne draait om kleine 'Oh Yeah'-momenten.
indie
Deze dreumes weet verrassend goed Spaans te spreken.
indie
Deze dreumes weet verrassend goed Spaans te spreken.

Na een uitgebreide pitch heeft VodafoneZiggo gekozen voor Indie Amsterdam als zijn nieuwe reclamebureau. De samenwerking gaat vandaag van start met de lancering van een nieuwe merkcampagne.

De pitch liep sinds februari dit jaar en werd begeleid door Katja Bauer van 3MO. Met de keuze voor Indie stapt VodafoneZiggo over van Ogilvy Amsterdam en Go One, beiden onderdeel van reclameconcern WPP. De telecommer en WPP werkte sinds 2019 samen. 

'In de merkcampagne staan herkenbare momenten uit het dagelijks leven centraal, waar technologie precies op het juiste moment het verschil maakt', zo lezen we in een persverklaring. Deze zogeheten Daily wins moeten tot leven brengen waar Vodafone voor staat: technologie die 'mensen elke dag vooruithelpt'. De emotie die de kleine overwinningen oproepen zijn vervolgens gevangen in het campagnethema Oh Yeah.

Oh Yeah-momenten

Esther Brouwer, managing director Indie: 'In de eerste campagne staat Vodafone's aanbod van Unlimited en Unlimited Extra centraal. Deze abonnementen spelen in op de groeiende behoefte van gezinnen om altijd en overal verbonden te zijn. De tv-commercial vormt het startpunt en laat op humoristische wijze zien hoe technologie op het juiste moment het verschil maakt. De campagne laat voelen dat zulke 'Oh Yeah'-momenten elke dag kunnen plaatsvinden, hoe klein ze ook zijn.'

Robin Kroes, directeur consumentenmarkt VodafoneZiggo: 'Met 'Oh Yeah' vieren we de herkenbare overwinningen van even je kind met huiswerk helpen terwijl je in het buitenland bent tot ongestoord onderweg je favoriete serie streamen.'

De campagne wordt uitgerold via televisie, radio, social media, online video en outdoor. 

Credits:
Klant: VodafoneZiggo
Julian Hough, Joke van Griensven, Hestia Meijer, Natasja Kok en Linh Vu
Bureau: Indie Amsterdam
Productiemaatschappij: Indie Amsterdam
Regisseur: Arne Toonen
Fotograaf & regisseur socials: Yani
DP: Stephan Polman
Edit: EDITORS Amsterdam
Grading: Joppo @ De Grot
VFX/Online: The Compound, Studio Nori
Sound Studio: Public Audio
Image retouch: DOG postproduction

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee
Ronin Amsterdam

wauw, wat een prestatie! Well done team Indie!

Martin de Munnik

Congrats!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in