Europese aanbesteding mediastrategie Rijksoverheid

De Rijksoverheid heeft een Europese aanbesteding mediastrategie en -planning uitgeschreven. Zeven bureaus zijn geselecteerd voor de gunningsfase.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De Europese aanbesteding is momenteel in de gunningsfase. In de (openbare) selectiefase zijn zeven gegadigden geselecteerd. Zo’n twintig bureaus deden aanvankelijk mee.

De namen van de zeven bureaus worden tot het gunningsbesluit niet bekendgemaakt. Ook de deelnemende bureaus mogen tijdens de procedure geen mededelingen doen.

Dienst Publiek en Communicatie maakt eind januari 2014 het gunningsbesluit bekend, zegt Nicolet Schrama, projectleider Dienst Publiek en Communicatie van het Ministerie van Algemene Zaken. Uiteindelijk zal de Rijksoverheid met drie partijen raamovereenkomsten sluiten waarvan alle ministeries gebruik gaan maken.

De media-inkoop maakt geen onderdeel uit van de aanbesteding. De buying loopt via GroupM.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie