
Voor alle Amsterdammers en niet te vergeten niet-Amsterdammers die dit weekeinde hun voeten dreigen te verbranden op het Festival op de Ring is er verkoelend nieuws. IJsjesmerk Ola lanceert speciaal voor het 750-jarig bestaan van de hoofdstad een limited-edition ‘Amsterdam Raket’, een ijsje in de rood-zwarte kleuren van de stad. De verpakking is versierd met de karakteristieke Amsterdamse Andreaskruizen. Dit Mokum-raketje wordt zaterdag tijdens het Kris Kross Amsterdam-concert op de Ring geïntroduceerd.
De actie heeft alles te maken met de komst van het mondiale hoofdkantoor van The Magnum Ice Cream Company naar Amsterdam begin van dit jaar. Deze ijsdivisie van Unilever, waar Ola een van de merken van is, gaat later dit jaar zelfstandig verder. Om haar verbondenheid met de stad Amsterdam te tonen is ze officiële partner van Amsterdam 750.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersAccountmanager (digital) Intermediairs bij Ster
SterMarketing Manager
FloramediaRaket-T-shirt
Naast de Amsterdam Raket lanceert Ola in samenwerking met New Amsterdam Surf Association ook het speciale 'Raket T-shirt', waarvan de opbrengst ten goede komt aan Stichting Muziekids en het Emma Kinderziekenhuis.
De gezamenlijke activatie wordt versterkt met een livestream van het concert naar kinderziekenhuizen in Nederland en een donatiecampagne voor het goede doel. Het T-shirt kan besteld worden via de website van mediaplatform &C.
Gedurende de zomer zal de Amsterdam Raket ook op diverse andere evenementen in de stad verkrijgbaar zijn, zoals de Amsterdamse Zomer en Sail Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee