Overslaan en naar de inhoud gaan

Strategy director Sanne Houterman naar Cheil Benelux

Ze komt van Publicis Groupe.
Sanne Houterman
Sanne Houterman

Sanne Houterman is begonnen als strategy director van Cheil Benelux. Ze wordt per direct verantwoordelijk voor de strategische leiding van het bureau en de strategische aanpak van alle klanten van Cheil.

Houterman was de afgelopen jaren werkzaam als strategy director bij Publicis Groupe en brengt een stevige expertise op het gebied van brand en campaign met zich mee. Bij Publicis was zij onder andere verantwoordelijk voor Eneco, Politie en Rijksoverheid. Recentelijk was ze strategisch eindverantwoordelijk voor bekroonde cases als The DropStore voor UN Water/RVO en eerder De Onvergetelijke twee minuten voor Nationaal Comité 4 en 5 mei.

Houterman: 'Merken zijn meer dan campagnes. Iedere interactie telt, van retail tot social, van activatie tot propositie. Cheil durft daarin te pionieren. Het is een plek waar technologie, creativiteit en retail elkaar versterken in plaats van beconcurreren. Zo ontstaat er creatief werk dat niet alleen zichtbaar en vernieuwend is, maar ook raakt, verrast en precies op het juiste moment impact maakt. Met mijn ervaring in merkstrategie en geïntegreerde campagnes zie ik het als een mooie kans om deze unieke propositie strategisch te versterken.'

Tim van der Sijde, managing director Cheil Benelux: 'Het was een flinke en voor ons ook beladen zoektocht naar een geschikte kandidaat. Sanne sprong er voor ons onmiddellijk uit en we zien in haar de ideale persoon om in ons snel groeiende bedrijf de strategische koers vorm te geven en onze klanten te voorzien van de beste inzichten, advies en strategische begeleiding. Bovendien is Sanne een geweldig mens en heb ik super veel zin om samen te gaan werken.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in