
Sanne Houterman is begonnen als strategy director van Cheil Benelux. Ze wordt per direct verantwoordelijk voor de strategische leiding van het bureau en de strategische aanpak van alle klanten van Cheil.
Houterman was de afgelopen jaren werkzaam als strategy director bij Publicis Groupe en brengt een stevige expertise op het gebied van brand en campaign met zich mee. Bij Publicis was zij onder andere verantwoordelijk voor Eneco, Politie en Rijksoverheid. Recentelijk was ze strategisch eindverantwoordelijk voor bekroonde cases als The DropStore voor UN Water/RVO en eerder De Onvergetelijke twee minuten voor Nationaal Comité 4 en 5 mei.
Houterman: 'Merken zijn meer dan campagnes. Iedere interactie telt, van retail tot social, van activatie tot propositie. Cheil durft daarin te pionieren. Het is een plek waar technologie, creativiteit en retail elkaar versterken in plaats van beconcurreren. Zo ontstaat er creatief werk dat niet alleen zichtbaar en vernieuwend is, maar ook raakt, verrast en precies op het juiste moment impact maakt. Met mijn ervaring in merkstrategie en geïntegreerde campagnes zie ik het als een mooie kans om deze unieke propositie strategisch te versterken.'
Tim van der Sijde, managing director Cheil Benelux: 'Het was een flinke en voor ons ook beladen zoektocht naar een geschikte kandidaat. Sanne sprong er voor ons onmiddellijk uit en we zien in haar de ideale persoon om in ons snel groeiende bedrijf de strategische koers vorm te geven en onze klanten te voorzien van de beste inzichten, advies en strategische begeleiding. Bovendien is Sanne een geweldig mens en heb ik super veel zin om samen te gaan werken.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee