
Adformatie is mediapartner van Marketing2030, een nieuw wereldwijd initiatief dat tijdens het Cannes Lions Festival werd gelanceerd door het Institute for Real Growth (IRG) en de Oxford Saïd Business School. Het programma brengt toonaangevende CMO’s, experts en brancheorganisaties samen om te bepalen hoe marketing zich moet ontwikkelen om ook in 2030 relevant en effectief te blijven.
In een tijd waarin de verwachtingen van stakeholders, technologie en maatschappelijke ontwikkelingen razendsnel veranderen, wil Marketing2030 antwoord geven op de vraag welke strategieën, structuren, vaardigheden en leiderschapsrollen nodig zijn voor duurzame groei. De initiatiefnemers willen de kloof dichten tussen de snel veranderende omgeving en de vaak traditionele inrichting van marketingorganisaties.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersAccountmanager (digital) Intermediairs bij Ster
SterMarketing Manager
FloramediaOnder leiding van voormalig Britvic- en Heineken-CMO Cindy Tervoort, werkt een team van internationale experts, wetenschappers en organisaties samen aan strategische inzichten en praktische handvatten voor marketeers wereldwijd. Naast Adformatie zijn ook onder meer Google, Ipsos, WPP Media, VML, Spencer Stuart, Harvard Business Review en The Drum betrokken. Vanuit de academische wereld doen onder meer Oxford University, Erasmus Universiteit (RSM) en Yale mee.
Marketing2030 loopt van juni 2025 tot juni 2026, met de steun van een internationaal netwerk van 850 CMO’s en prominente vakorganisaties als de ANA, IAB, Marketing Society en Marketing Academy.
'Het M2030-initiatief brengt een unieke groep samen van organisaties binnen de marketingindustrie, senior CMO’s, creatieve denkers, data-analisten en technologische pioniers. Samen bepalen we wat er nodig is om in de toekomst te winnen,' zegt Marc de Swaan Arons, oprichter van IRG.
'M2030 brengt de belangrijkste veranderingen in kaart die het bedrijfsleven en marketinglandschap hervormen, en onderzoekt hoe deze verschuivingen de rol van marketing en de CMO van de toekomst herdefiniëren', aldus Andrew Stephen, L’Oréal Professor of Marketing aan de Universiteit van Oxford.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee