Overslaan en naar de inhoud gaan

Adformatie mediapartner van internationaal initiatief ‘Marketing2030’

Institute for Real Growth (IRG) en Oxford Saïd Business School hebben het onderzoek Marketing2030 gelanceerd. Adformatie is partner.
Marketing2030 Launch
Marc de Swaan Arons en Cindy Tervoort (beiden rechts) met een deel van de challenger board tijdens Cannes Lions
Marketing2030 Launch
Marc de Swaan Arons en Cindy Tervoort (beiden rechts) met een deel van de challenger board tijdens Cannes Lions

In een tijd waarin de verwachtingen van stakeholders, technologie en maatschappelijke ontwikkelingen razendsnel veranderen, wil Marketing2030 antwoord geven op de vraag welke strategieën, structuren, vaardigheden en leiderschapsrollen nodig zijn voor duurzame groei. De initiatiefnemers willen de kloof dichten tussen de snel veranderende omgeving en de vaak traditionele inrichting van marketingorganisaties.

Onder leiding van voormalig Britvic- en Heineken-CMO Cindy Tervoort, werkt een team van internationale experts, wetenschappers en organisaties samen aan strategische inzichten en praktische handvatten voor marketeers wereldwijd. Naast Adformatie zijn ook onder meer Google, Ipsos, WPP Media, VML, Spencer Stuart, Harvard Business Review en The Drum betrokken. Vanuit de academische wereld doen onder meer Oxford University, Erasmus Universiteit (RSM) en Yale mee.

Marketing2030 loopt van juni 2025 tot juni 2026, met de steun van een internationaal netwerk van 850 CMO’s en prominente vakorganisaties als de ANA, IAB, Marketing Society en Marketing Academy. 

'Het M2030-initiatief brengt een unieke groep samen van organisaties binnen de marketingindustrie, senior CMO’s, creatieve denkers, data-analisten en technologische pioniers. Samen bepalen we wat er nodig is om in de toekomst te winnen,' zegt Marc de Swaan Arons, oprichter van IRG.

'M2030 brengt de belangrijkste veranderingen in kaart die het bedrijfsleven en marketinglandschap hervormen, en onderzoekt hoe deze verschuivingen de rol van marketing en de CMO van de toekomst herdefiniëren', aldus Andrew Stephen, L’Oréal Professor of Marketing aan de Universiteit van Oxford.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in