Overslaan en naar de inhoud gaan

Albert Heijn troost ontevreden VTWonen-stel met huis dat ze wél kunnen waarderen

Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
vtwonen header

In het tv-programma 'VTWonen: weer verliefd op je huis' is het natuurlijk de bedoeling dat een koppel weer verliefd wordt op hun woning. Daarom geven stylisten het huis een complete make-over op basis van een moodboard. Maar het stel dat afgelopen zondag de eer kreeg, wilde het huis liever direct dumpen. De bank voor het raam? Naar. De vloer? Veel te druk. De krukken? Pompeus. Gelukkig komt Albert Heijn online met een schrale troost: dit huis kunnen de deelnemers vast wél waarderen...

Sprong jouw merk er het afgelopen jaar uit op social media met inhakers of andere content? Zend dan tot en met 2 december je beste werk in voor The Best Social Awards!

René en Denise steken hun mening in de nieuwste aflevering van VTWonen niet onder nieuwe stoelen of banken.

Gelukkig biedt Albert Heijn het koppel en mooi alternatief aan.

De styliste van VTWonen krijgt nog effe een (prachtige) trap na.

vtwonen

Albert Heijn kan de productie van een eventuele red velvet variant per direct staken.

geen roze

'Die kan er weer uit binnenkort', aldus de VTWonen-deelnemer.

programma

Limited edition: Zaans trapje.

trap

Daar kan het team van VTWonen vast bij helpen.

bank

Eén ding is zeker: deze inhaker van Albert Heijn staat volgens velen als een huis.

marketing

In samenwerking met Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Marloes Gort.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in