Na een bureauoriëntatie heeft Nederlandse Drogisterij Service (DA) gekozen voor Zuiver Group als nieuwe mediapartner. De drogisterijketen wil met deze samenwerking zijn merkcommunicatie verder versterken en de media-inspanningen toekomstbestendig inrichten.
Zuiver Group wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop van alle above-the-line campagnes in Nederland. De eerste gezamenlijke uitingen worden begin 2026 verwacht.
Stephanie Pouw, teamleider Promotie bij DA: 'DA is een merk met een rijke historie en een sterke positie in het lokale straatbeeld. We staan voor persoonlijke aandacht en deskundig advies – waarden die we ook in onze communicatie willen laten doorklinken. Om daarin een volgende stap te zetten, zochten we een mediapartner die strategische diepgang combineert met pragmatische uitvoering en kennis van zowel de landelijke- als lokale markt. Zuiver Group heeft in dat opzicht precies de juiste balans gevonden.'
Simon de Best, partner van Zuiver Group: 'DA is een sterk en herkenbaar merk met een uitgesproken rol binnen de Nederlandse drogisterijmarkt. De combinatie van lokale relevantie, persoonlijke service en een vertrouwd merkbeeld biedt veel kansen voor verdere groei. We gaan samen bouwen aan een onderscheidende mediastrategie die het merk nog sterker positioneert in een veranderend retaillandschap.'

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu