Overslaan en naar de inhoud gaan

DA kiest na bureauoriëntatie Zuiver Group voor media

Zuiver Group wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop van alle above-the-line campagnes in Nederland.
da drogisterij

Na een bureauoriëntatie heeft Nederlandse Drogisterij Service (DA) gekozen voor Zuiver Group als nieuwe mediapartner. De drogisterijketen wil met deze samenwerking zijn merkcommunicatie verder versterken en de media-inspanningen toekomstbestendig inrichten.

Zuiver Group wordt verantwoordelijk voor de mediastrategie, planning en inkoop van alle above-the-line campagnes in Nederland. De eerste gezamenlijke uitingen worden begin 2026 verwacht.

Stephanie Pouw, teamleider Promotie bij DA: 'DA is een merk met een rijke historie en een sterke positie in het lokale straatbeeld. We staan voor persoonlijke aandacht en deskundig advies – waarden die we ook in onze communicatie willen laten doorklinken. Om daarin een volgende stap te zetten, zochten we een mediapartner die strategische diepgang combineert met pragmatische uitvoering en kennis van zowel de landelijke- als lokale markt. Zuiver Group heeft in dat opzicht precies de juiste balans gevonden.'

Simon de Best, partner van Zuiver Group: 'DA is een sterk en herkenbaar merk met een uitgesproken rol binnen de Nederlandse drogisterijmarkt. De combinatie van lokale relevantie, persoonlijke service en een vertrouwd merkbeeld biedt veel kansen voor verdere groei. We gaan samen bouwen aan een onderscheidende mediastrategie die het merk nog sterker positioneert in een veranderend retaillandschap.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in