
WE Fashion heeft na een intensieve pitchronde gekozen voor Springbok als partner voor geïntegreerde mediaservices. De samenwerking omvat onder meer mediastrategie, media-inkoop, data-orkestratie en -modellering. De eerste gezamenlijke campagne gaat deze week van start op televisie en diverse digitale kanalen. Ivonne Boumeester van 3MO begeleidde het pitchtraject.
Volgens WE Fashion wist Springbok zich te onderscheiden door het vermogen om bedrijfsdoelstellingen te vertalen naar effectieve mediastrategieën. Patrick Martin, European marketing director bij WE Fashion: ‘De expertise van Springbok sluit perfect aan bij onze ambitie om zowel merk- als bedrijfsgroei te stimuleren in het huidige complexe medialandschap.’
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeData- en technologiecapaciteiten
De keuze voor Springbok is mede ingegeven door 'de geavanceerde data- en technologiecapaciteiten en het diepgaande begrip van het merk', zegt Martin.
Youri Harmsen, strategy director Springbok Nederland: ‘Het WE Fashion team heeft ons vanaf het begin een helder en eerlijk beeld gegeven van hun ambities. Deze open communicatie heeft niet alleen een teamgevoel gecreëerd, maar ook de basis gelegd voor een partnerschap dat draait om transparantie en wederzijds vertrouwen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee