Overslaan en naar de inhoud gaan

WE Fashion kiest Springbok voor mediastrategie na pitch

Het bureau wordt verantwoordelijk voor mediastrategie, media-inkoop, data-orkestratie en -modellering.
We Fashion
© WE Fashion
We Fashion
© WE Fashion

Volgens WE Fashion wist Springbok zich te onderscheiden door het vermogen om bedrijfsdoelstellingen te vertalen naar effectieve mediastrategieën. Patrick Martin, European marketing director bij WE Fashion: ‘De expertise van Springbok sluit perfect aan bij onze ambitie om zowel merk- als bedrijfsgroei te stimuleren in het huidige complexe medialandschap.’

Data- en technologiecapaciteiten

De keuze voor Springbok is mede ingegeven door 'de geavanceerde data- en technologiecapaciteiten en het diepgaande begrip van het merk', zegt Martin.

Youri Harmsen, strategy director Springbok Nederland: ‘Het WE Fashion team heeft ons vanaf het begin een helder en eerlijk beeld gegeven van hun ambities. Deze open communicatie heeft niet alleen een teamgevoel gecreëerd, maar ook de basis gelegd voor een partnerschap dat draait om transparantie en wederzijds vertrouwen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in