Overslaan en naar de inhoud gaan

Classicnl brengt verkoop reclamezendtijd onder bij E Power

Per 1 januari 2024.
radio
© 123RF
radio
© 123RF

Radiozender Classicnl brengt per 1 januari 2024 de verkoop van reclamezendtijd onder bij E Power Audiosales. 

Het sinds 1994 bestaande radiostation brengt 24 uur per dag licht klassieke muziek voor een breed publiek en is te beluisteren via kabel, satelliet en online. 'Met onze pay-off "Non-stop de mooiste klassieke muziek voor iedereen" willen wij uitstralen dat onze zender juist ook toegankelijk is voor personen die willen ontdekken dat klassieke muziek meer is dan de barok van Bach of de oorspronkelijke Vier Jaargetijden van Vivaldi', zegt commercieel manager Stefan Wayper.

Volgens Robert Siefers van E Power past de zender bij de andere nichezenders in de koopkrachtige groep AB1-luisteraars die het verkoopbedrijf bedient. 'Deze luisteraars maken een bewuste keuze voor een radiostation waar ze hun favoriete muziek horen, wat bijdraagt aan een hoge luisterintensiteit.'

Maandelijks stemmen volgens E Power bijna een half miljoen luisteraars af op Classicnl. De zender veranderde in 2019 van naam en was eerder bekend als Classic FM. Tot oktober 2017 was het station onderdeel van Telegraaf Media Groep (nu Mediahuis).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in