Ze waren van de laagsteprijsgarantie. Want: ‘Nee, acties, daar doen wij niet aan. We hebben gewoon altijd de laagste prijs. Gegarandeerd. Vandaar hè’.
Sinds kort zien we ineens Super Deals in het reclameblok voorbij komen. Twee tubes halen één betalen. Waarom alleen deze week?
‘C1000 klanten blijken enorm actiegevoelig te zijn. We zullen daarom dit jaar elke week met extra’s aantrekkelijke aanbiedingen komen.’
Voortschrijdend inzicht heet dat. Maar hoe leg je dat nou duidelijk uit.
Dus toch niet de laagste mogelijke prijzen. Het kan nog lager. En zijn die Super Deals daarna wéér niet het laagst mogelijk geprijsd. Misschien wel laag, maar dus niet het laagst mogelijke … Een subtiel verschil, maar het maakt één van de belangrijkste ‘7 zekerheden’ minder duidelijk.
Super deals zijn dus onverstandig? Nee, want een claim mag in een sterk veranderde, dynamische markt nooit een remmend dogma worden.
Hallo Jumbo. Super die deals!
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!