
Ieder jaar komen bedrijven op Prinsjesdag met gouden inhakers. Van de troonrede en koning Willem-Alexander tot aan het koffertje en de Glazen Koets: de mogelijkheden zijn eindeloos. Déze negen bedrijven hebben ook dit jaar weer posts gemaakt die zeker niet teleurstellen.
EasyToys vindt dat Willem-Alexander op Prinsjesdag ook even aan zichzelf moet denken.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
ArtipoppeHet koffertje is ieder jaar één van de populairste onderwerpen op Prinsjesdag. Zo ook dit jaar.
Eén koffertje de man, alsjeblieft.
Zoals hierboven al staat: het koffertje is heel geliefd onder bedrijven.
Hoewel de ogen van Willem-Alexander misschien verslechteren, zijn die van HEMA scherper dan ooit.
Hoedje af voor het Wereld Natuur Fonds.
Deze nieuwe afkorting zag niemand aankomen.
Alles hoed, Lidl?
De Gouden Koets werd natuurlijk enorm gemist, maar gelukkig wist Jumbo deze leegte op te vullen.
In samenwerking met de Adformatie deelt The Best Social Media wekelijks een artikel over (Nederlandse) merken op social media. Het artikel van deze week werd geschreven door Yannick Snoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee