Dit blijkt uit de nieuwe meting van de Mobiele ProviderMonitor van de Consumentenbond over de maanden september en oktober 2013. Het is de tweede keer dat Simyo door het panel wordt uitgeroepen tot beste mobiele provider.
Na Simyo volgt Hollandsnieuwe, net achter KPN met dochters Hi en Telfort. Over Tele2-panelleden worden door panelleden veel problemen met mobiel internet gemeld.
Uit de nieuwe menting blijkt dat klanten Simyo met een 8,2 beoordelen waar het op algemene klanttevredenheid aankomt. De vorige keer kreeg Simyo hiervoor een 7,9. Deze keer waren de verschillen tussen de providers wat betreft klanttevredenheid een stuk groter dan bij vorige metingen. Hollandsnieuwe kreeg op dit punt een 7,6 tegenover een 7,5 vorig jaar.
Ook op klanttevredenheid scoorde Simyo goed. Klanten gaven de provider een 8,4 op dit onderdeel, terwijl Telfort op dit punt een 7,4 kreeg, Hollandsnieuwe een 7,8 en T-Mobile een 6,4.
Verder worden door de panelleden als positieve punten van Simyo genoemd: duidelijke tarieven en voorwaarden, scherpe prijs-kwaliteitverhouding en een goede website met een effectieve online klantenservice.
Ook bij Hollandsnieuwe wordt de duidelijkheid over de tarieven en voorwaarden goed gewaardeerd, net als 'waar voor je geld krijgen'. Andere positieve punten van Hollandsenieuwe waren volgens panelleden: 'alles is inclusief in de bundel, ook buitenland' en 'de bundel is 3 maanden geldig'.
Meer informatie over de Mobiele ProviderMonitor kunt u hier vinden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!