Partnerbijdrage / 8 MEI 2025, 13:23:52 Emma Koster versterkt bestuur NIMA Young Professionals "Jonge marketeers kunnen soms wel een steuntje in de rug gebruiken"
Advertorial / 6 MEI 2025, 13:38:00 5 juni SAN Accent Uitreiking. Studio 21 Hilversum Diner, show, netwerken én de uitreiking van dé marketingprijzen. Bestel nu je kaarten voor 5 juni in Studio 21!
Partnerbijdrage / 1 MEI 2025, 12:39:18 Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Partnerbijdrage / 1 MEI 2025, 09:44:09 Marketing in de zorg: Marika Zijp over hoe Partou werkt aan een sterk merk én betere kinderopvang In de nieuwe aflevering van Brandkast! van DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, Group Chief Strategy & Brand van Partou.
Advertorial / 30 APRIL 2025, 13:29:15 Unilever en bol bouwen merken met retail media Van conversie naar merkenbouw. Unilever loopt samen met bol voorop in het verkennen van retail media als kanaal voor awareness en branding.
Partnerbijdrage / 30 APRIL 2025, 09:33:00 Marketingeffectiviteit: dit is de meetlat van morgen Les Binet rekent af met eenzijdige dashboards en toont waarom een combinatie van MMM, experimenten en AI het verschil maakt.
Partnerbijdrage / 29 APRIL 2025, 15:54:12 De winst van Inclusive Planning – 6 handvaten voor elke marketeer Niet alleen een maatschappelijke kwestie maar ook een slimme businessstrategie.
Partnerbijdrage / 29 APRIL 2025, 09:59:22 Hoe beoordeel je een reclamecampagne als een pro? Buikgevoel is niet goed genoeg.
Partnerbijdrage / 25 APRIL 2025, 11:34:00 Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Partnerbijdrage / 25 APRIL 2025, 09:45:12 De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Partnerbijdrage / 24 APRIL 2025, 15:21:03 Een publiek merk is ook gewoon een merk iO interviewt Havenbedrijf Rotterdam en Tergooi Medisch Centrum over merk, reputatie en communicatie in de publieke sector.
Partnerbijdrage / 23 APRIL 2025, 10:45:24 De AI-revolutie in de creatieve sector De opmars van generatieve AI is ongekend en ook de reclamewereld kijkt mee.
Advertorial / 18 APRIL 2025, 11:51:01 ‘Sport en Connected TV zijn gamechangers voor adverteerders’ ODMedia schudt het advertentielandschap van video on demand op, te beginnen met sportcontent.
Partnerbijdrage / 18 APRIL 2025, 11:13:03 Rijksmuseum en Donald Duck trekken 60% nieuw publiek aan De crossmediale samenwerking met Disney en Donald Duck trok tijdens de familiemaand 60% nieuw publiek naar het Rijksmuseum
Partnerbijdrage / 17 APRIL 2025, 16:02:44 Hoe headless jouw e-commerce versnelt Blijf jij hangen in trage processen en technische beperkingen? Ontdek hoe headless jouw platform sneller, flexibeler en schaalbaar maakt.
Partnerbijdrage / 17 APRIL 2025, 13:10:04 Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Partnerbijdrage / 17 APRIL 2025, 09:38:44 Vooraf praten met de doelgroep? Het kan met Persona.Flow van Motivaction en .Monks Persona’s zijn al jarenlang een veelgebruikte methode in de marketing en communicatie.
Advertorial / 16 APRIL 2025, 15:09:31 Van beleving naar brand love: de kracht van experiential marketing Hoe zorg je ervoor dat je merk écht blijft hangen in een tijd waarin we elke dag honderden reclame-uitingen voorgeschoteld krijgen?
Advertorial / 16 APRIL 2025, 08:23:27 Hoe hosting de online prestaties van je merk beïnvloedt Waarom snelheid, uptime en betrouwbaarheid belangrijk zijn voor een sterke merkervaring online.