CAMPAGNEPRAAT | Ons duo van dienst is het helemaal eens; de vorm prikkelt, maar zet het debat niet op scherp.
Begrip van de omgeving helpt rokers om het stoppen een kans te geven en vol te houden, zo luidt de boodschap.
Awards dinsdag uitgereikt in Brussel. Beide winnende Nederlandse campagnes wonnen al een nationale Effie.
'De tabaksindustrie maakt producten bewust verslavend en is betrokken bij talloze onacceptabele praktijken. Dat moet stoppen.'
Verschoor werkte bijna negen jaar bij Hartstichting en voegde met succes 'marketingdenken' toe aan de organisatie.
CMO STUDIO | De tearjerker past niet meer bij Hartstichting. ‘We willen juist een positieve toon aan ons merk koppelen.’
Nieuwe campagne van Hartstichting, Longfonds en KWF richt zich op de acceptatie van de onomkeerbare beweging naar een Rookvrije Generatie.
De campagne gaat over de wederkerige relatie die mensen met hun hart hebben: Zorg jij goed voor je hart, dan zorgt je hart goed voor jou.
80% van de Nederlanders vindt dat plekken waar kinderen sporten, spelen en naar school gaan rookvrij zouden moeten zijn.