'Het doel is om het clubgevoel ver buiten de lijnen van het veld uit te dragen.'
Welk merk scoort er dit EK? Samen met DVJ Insights heeft Ster onderzoek gedaan. In dit blog zetten we de resultaten én learnings op een rij.
CAMPAGNEPRAAT | Met het EK Voetbal in aantocht schijnen de balkoncriticasters hun licht over weer een nieuwe Oranje-campagne.
Onder meer bondscoach Ronald Koeman en influencer Soufiane Touzani werkten mee aan de door TBWA ontwikkelde campagne.
Erik Wiese en Erjon Tuenter zoeken elf bedrijven die 'de eerste lichting' vormen.
Het liefst doen bedrijven überhaupt geen uitspraken over hun al dan niet aanwezige marketingactiviteiten.
De super is zich bewust van de gevoeligheden, maar beseft ook dat veel mensen voetbalfan zijn, zegt Johan van der Zanden.
De campagne is ontwikkeld door sportmarketingbureau TDE. Al 300 kandidaten hebben zich aangemeld.
Adidas gooit het over een andere boeg en lanceert een 'fun' animatiecampagne met Rick & Morty. De campagne is ontwikkeld door TBWA\Neboko.