De voetbalbond hoopt zo op meer binding. Verzamelaars kunnen ook prijzen winnen.
LIVEBLOG WK | Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste marketing- en communicatienieuws rondom het WK Voetbal in Qatar.
'Is er dan helemaal geen luchtig nieuws omtrent het WK? Natuurlijk wel!', aldus creatief Dieuwer Bulthuis.
In de Bavaria-campagne ‘Hele gekke tijden, de musical’ praten Sint en de kerstman over de misstanden en dilemma’s rond het WK Voetbal.
Het sociale medium deelt inzichten en data die marketeers kunnen gebruiken om activaties rondom het WK Voetbal te bedenken.
In november start het WK 2022 in Qatar. Voor veel supermarkten een goede aanleiding om campagne te voeren. Maar, hoe pak je dat aan?
De nieuwe streamingsdienst richt zich op voetballiefhebbers. Een kwart van de Nederlanders zegt oren te hebben naar een abonnement.
Een meerderheid van de Nederlanders vindt dat bedrijven beter geen campagne kunnen voeren gezien de mensenrechtensituatie in WK-land Qatar.
De dienst bevat originele documentaires, live wedstrijden en duizenden oude wedstrijden. Voetbalfans kunnen ook nieuws lezen.