Overslaan en naar de inhoud gaan

Nino Bavelaar (GumGum) stapt over naar Teads

Hij wordt strategic account director.
Nino Bavelaar
Nino Bavelaar

Senior digital director Nino Bavelaar van GumGum maakt de overstap naar Teads en wordt strategic account director bij de Nederlandse tak van het internationale mediaplatform.

Bavelaar gaat zich richten op strategische accounts. Voor Teads is het de tweede benoeming in twee maanden tijd na de komst van Bart Helder als head of account management vorige maand.

'Teads NL heeft onder leiding van Geert Hoogeveen de laatste jaren de groei doorgemaakt die het verdient en er heerst een mega positief sentiment in de markt. De recente Outbrain-Teads Merger heeft nu ook de basis gelegd voor een uniek omnichannel platform dat de hele marketingfunnel kan bedienen. Een geweldig moment om in te stappen dus', licht Bavelaar toe.

Als strategic account director gaat Bavelaar het salesteam ondersteunen bij strategische accounts die vanwege hun complexiteit extra aandacht nodig hebben om nog verder te groeien. 'Ik breng daarbij een goede dosis industrie- en marktspecifieke ervaring en kennis mee', zegt Bavelaar.

Groei Teads Nederland

Managing director Geert Hoogeveen: 'Dat een ervaren professional als Nino zijn sterke positie bij GumGum verlaat om bij ons te komen werken, toont aan dat iedereen in de markt ziet hoe snel Teads groeit. We zitten in een fase waarin we onze marktpositie verder willen uitbouwen en strategische partnerships willen verdiepen. Met Nino’s expertise kunnen we onze complexe accounts nog beter bedienen en onze groeidoelstellingen realiseren.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in