
Senior digital director Nino Bavelaar van GumGum maakt de overstap naar Teads en wordt strategic account director bij de Nederlandse tak van het internationale mediaplatform.
Bavelaar gaat zich richten op strategische accounts. Voor Teads is het de tweede benoeming in twee maanden tijd na de komst van Bart Helder als head of account management vorige maand.
Vacatures
Senior Marketeer, Team M&C Lokaal regio Noord- en Midden-Nederland
NatuurmonumentenStrategisch Manager Communicatie & Publicaties
BoekmanstichtingProjectmanager Marketing (32-36 uur)
Save the Children'Teads NL heeft onder leiding van Geert Hoogeveen de laatste jaren de groei doorgemaakt die het verdient en er heerst een mega positief sentiment in de markt. De recente Outbrain-Teads Merger heeft nu ook de basis gelegd voor een uniek omnichannel platform dat de hele marketingfunnel kan bedienen. Een geweldig moment om in te stappen dus', licht Bavelaar toe.
Als strategic account director gaat Bavelaar het salesteam ondersteunen bij strategische accounts die vanwege hun complexiteit extra aandacht nodig hebben om nog verder te groeien. 'Ik breng daarbij een goede dosis industrie- en marktspecifieke ervaring en kennis mee', zegt Bavelaar.
Groei Teads Nederland
Managing director Geert Hoogeveen: 'Dat een ervaren professional als Nino zijn sterke positie bij GumGum verlaat om bij ons te komen werken, toont aan dat iedereen in de markt ziet hoe snel Teads groeit. We zitten in een fase waarin we onze marktpositie verder willen uitbouwen en strategische partnerships willen verdiepen. Met Nino’s expertise kunnen we onze complexe accounts nog beter bedienen en onze groeidoelstellingen realiseren.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu