Premium Campagnes / 9 MEI 2025, 08:36:07 Kamado Joe verklaart BBQ-seizoen voor geopend met 'witte rook'-inhaakcampagne Enkele minuten nadat de nieuwe Paus was gekozen, stond de outdoorcampagne live. Het idee komt uit de koker van bureau Fightclub.
Premium Campagnes / 7 MEI 2025, 11:24:22 Defensie-campagne laat zien dat er voor iedereen een rol is Van een AR-toepassing tot een Snapchat-lens om virtueel uniformen kunnen passen.
Merkstrategie / 6 MEI 2025, 15:53:34 Merken op social steeds minder braaf, 'merkenbeef' werkt In deze tweede editie van Boomerang FT. Culture gaat het team dieper in op twee virals: merkenbeef en AI box-dolls.
Campagnes / 6 MEI 2025, 13:12:55 De Hypotheker geeft starter weer zelfvertrouwen en kiest daarmee een goede richting CAMPAGNEPRAAT | Een dikke voldoende van het panel. De campagne houdt vast aan wat goed is (Jazeker!) en maakt een paar nieuwe keuzes.
Premium Campagnes / 6 MEI 2025, 07:00:00 Dit zijn de eerste kwartaalwinnaars van de Gouden Loeki 2025 Hotel L'Amour leidt het bureauklassement met twee nominaties voor Jumbo.
Premium Campagnes / 2 MEI 2025, 11:15:21 Nieuwe Loetje-campagne haalt oud sentiment naar boven – maar is het nog wel 100% Loetje? Van uitgesnauwd worden tot multichannel storytelling: hoe biefstuktempel Loetje naast Blue Band ook zijn ziel verloor.
Partnerbijdrage / 1 MEI 2025, 12:39:18 Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Premium Craft / 1 MEI 2025, 10:44:25 Dit zijn de eerste Nederlandse juryleden in Cannes Cannes Lions vindt dit jaar plaats van 16 tot 21 juni.
Partnerbijdrage / 1 MEI 2025, 09:44:09 Marketing in de zorg: Marika Zijp over hoe Partou werkt aan een sterk merk én betere kinderopvang In de nieuwe aflevering van Brandkast! van DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, Group Chief Strategy & Brand van Partou.
Premium Campagnes / 30 APRIL 2025, 14:46:10 De baksteen (en woordgrap) van Annexum en meer campagnes Ook De Hypotheker, Vinted, Catawiki en Het Vergeten Kind presenteren nieuw creatief werk.
Premium Bureaus / 30 APRIL 2025, 10:58:24 Boris Nihom (Dentsu Benelux) over pitches en prijzen De nieuwste aflevering van Just Getting Started is nu te beluisteren.
Merkstrategie / 29 APRIL 2025, 12:00:00 Nieuw product. Gelukt? Dyson 02 Probiotic In ‘Nieuw product. Gelukt?’ worden nieuwe producten beoordeeld. Reinigt dit probiotische reinigingsmiddel voor harde vloeren naar behoren?
Partnerbijdrage / 29 APRIL 2025, 09:59:22 Hoe beoordeel je een reclamecampagne als een pro? Buikgevoel is niet goed genoeg.
Premium Campagnes / 29 APRIL 2025, 09:55:58 Vintage kledingwinkel BOAS hangt de vuile was buiten van de kledingindustrie Wat op het eerste gezicht een kunstproject lijkt, is een confronterende aanklacht tegen de verspilling van fast fashion.
Campagnes / 28 APRIL 2025, 12:35:43 Bescheiden bibliotheekcampagne zet aan tot gesprek CAMPAGNEPRAAT | Volgens ons panel kan 'de bieb-prof' een sexy campagne wel waarderen. Nu alleen de jongste lezers zover krijgen.
Premium Campagnes / 28 APRIL 2025, 11:26:10 KPN lanceert campagne rond 'TV+ Soundbox', met wederom hoofdrol voor Louis de Kat KPN viert lancering nieuwe TV+ Soundbox met een tiende commercial in western-stijl. Dentsu Creative tekent wederom voor concept en creatie.
Premium Effectiviteit / 28 APRIL 2025, 08:13:26 SAN maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Effectiviteit / 28 APRIL 2025, 07:02:00 SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Partnerbijdrage / 25 APRIL 2025, 11:34:00 Waarom zou je als merk gaan voor een CEP die niet het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid? Waarom zou je kiezen voor een CEP die volgens onderzoek niet persé het meeste bijdraagt aan mentale beschikbaarheid?
Premium Campagnes / 24 APRIL 2025, 20:00:28 Wakker Dier richt pijlen op 'harteloos' FrieslandCampina en meer campagnes Ook Allianz Direct, Cineville, Bibliotheekplaza, Lipton Icea Tea en EY spelen zichzelf in de kijker met opvallend werk.