Merkstrategie / 7 MEI 2025, 11:50:33 De midfunnel: het vergeten strijdtoneel van het merk Bovenin de funnel is het dringen. Onderaan idem. Maar in het midden ligt ruimte voor merken met lef en visie.
Partnerbijdrage / 1 MEI 2025, 12:39:18 Ziemi: Online impact met banners op NOS.nl Ziemi bereikte 3,2 miljoen impressies met een opvallende fietsveiligheidscampagne via banners op NOS.nl.
Carriere / 30 APRIL 2025, 07:01:00 Esther Overmars volgt Hans Middelhoek op als hoofdjury Effie Awards Overmars vervulde al eerder diverse juryrollen bij de Effie. Middelhoek draagt het stokje over na vijf jaar.
Partnerbijdrage / 29 APRIL 2025, 15:54:12 De winst van Inclusive Planning – 6 handvaten voor elke marketeer Niet alleen een maatschappelijke kwestie maar ook een slimme businessstrategie.
Premium Effectiviteit / 29 APRIL 2025, 09:00:00 Mark Ritson: ‘Marketeers zijn verliefd op hun eigen bullshit’ Op uitnodiging van de bvA keerde marketingprofessor Ritson na acht jaar weer eens terug naar Nederland.
Premium Effectiviteit / 28 APRIL 2025, 08:13:26 SAN maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Effectiviteit / 28 APRIL 2025, 07:02:00 SAN Accent maakt shortlists ABC Accenten bekend De laatste kanshebbers voor Adverteerder van het Jaar, Bureau van het Jaar en de Consistent Accent zijn bekend.
Partnerbijdrage / 25 APRIL 2025, 09:45:12 De ‘opposites attract’ methode voor Total Video Mediastrategie: focus op bereik voor conversie, of contacten voor awareness. Maar hoe genereer je exclusief bereik?
Premium Merkstrategie / 22 APRIL 2025, 13:37:48 Waarom sterke merken communiceren met symbolen Helaas vergeten steeds meer merken de kracht van symboliek terwijl ze juist toegang geven tot de diepste lagen van onze psyche.
Partnerbijdrage / 18 APRIL 2025, 11:13:03 Rijksmuseum en Donald Duck trekken 60% nieuw publiek aan De crossmediale samenwerking met Disney en Donald Duck trok tijdens de familiemaand 60% nieuw publiek naar het Rijksmuseum
Partnerbijdrage / 17 APRIL 2025, 13:10:04 Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Partnerbijdrage / 17 APRIL 2025, 09:38:44 Vooraf praten met de doelgroep? Het kan met Persona.Flow van Motivaction en .Monks Persona’s zijn al jarenlang een veelgebruikte methode in de marketing en communicatie.
Partnerbijdrage / 15 APRIL 2025, 09:19:04 De zomer kleurt oranje: adverteren rondom sportevenementen doe je bij Ster Het lijkt wel elk jaar raak: de zomer staat bol van de topsport. Je weet wat dat betekent: volop kansen om te scoren met Oranje bij Ster.
Gedragsverandering / 25 MAART 2025, 13:49:20 Category Entry Points: de laatste twee strategische valkuilen ontrafeld Samen met professor Jenni Romaniuk van het Ehrenberg-Bass Institute gingen we dieper in op veelgemaakte fouten bij het toepassen van CEP’s.
Gedragsverandering / 20 MAART 2025, 13:27:29 Artsen slaan Alarm maakt optimaal gebruik van de witte jas HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Partnerbijdrage / 20 MAART 2025, 08:55:21 Positieve perceptie voor de Nederlandse Golf Federatie door breed bereik gekoppeld aan opvallende content Zo kreeg de Nederlandse Golf Federatie een positieve perceptie door middel van een branded content campagne.
Partnerbijdrage / 6 MAART 2025, 14:24:21 60 jaar Ster-kennis: 8 gouden tips voor een effectieve commercial Een effectieve commercial maakt het verschil. Wat zijn de meest gegeven adviezen uit onze Ster AdMeasure-tests. Profiteer van acht tips.
Partnerbijdrage / 5 MAART 2025, 11:17:23 Hoe realiseer je gedragsverandering bij je B2B-doelgroep? Thijs van der Zande, commercieel manager van de zakelijke titels van DPG Media, deelt 7 stappen voor gedragsverandering bij je b2b-doelgroep
Partnerbijdrage / 24 FEBRUARI 2025, 11:00:00 De beste branded content artikelen uit 2024 voor vrouwen Dít zijn de vijf beste branded content uitingen van 2024 van Libelle, Flair en Margriet.
Partnerbijdrage / 24 FEBRUARI 2025, 09:54:11 Upgrade je digitale skills: slimme hacks voor elke werkdag Volg de gratis clinic "Digitale behendigheid – slimmer werken met én zonder AI." op 12 maart bij Beeckestijn Business School.