Premium Gedragsverandering / 1 JULI 2025, 11:04:51 Dorkas Koenen: ‘Een wielrentricot vertelt marketinggeschiedenis’ Out of Office | Koenen fietst om zijn hoofd te legen. Daarnaast verzamelt hij retro wielershirts - 'marketinggeschiedenissen in textiel'.
Premium Merkstrategie / 27 JUNI 2025, 11:26:47 Nieuwe Fairphone moet meer mensen aanspreken, niet alleen de groep die duurzaamheid op één heeft staan De nieuwe smartphone is meer mainstream qua prijs en specificaties, maar nog steeds trots op zijn duurzame karakter.
Premium Campagnes / 26 JUNI 2025, 12:21:33 Holie’s lanceert Sugar-Score en trapt online campagne af tegen verborgen suikers De Sugar-Score is een online tool die boodschappers moet helpen navigeren in het supermarktlandschap om suikerarme keuzes te maken.
Premium Gedragsverandering / 24 JUNI 2025, 10:52:11 Coolblue Energie en Samsung laten klanten 's middags gratis wassen om het stroomnet te ontlasten De strategische samenwerking gaat per direct in.
Gedragsverandering / 17 JUNI 2025, 15:00:00 Laten we saamhorigheid gaan marketen met z'n allen Sarah Hagens is polarisatiemoe. 'Ik wil verdomme een beetje love, peace and happiness.'
Partnerbijdrage / 12 JUNI 2025, 10:31:22 Connected TV in 2025: de kijker aan het stuur, de adverteerder op de bijrijdersstoel Kijkers hebben de regie, adverteerders spelen slim mee: ontdek hoe Connected TV het medialandschap voorgoed verandert.
Premium Gedragsverandering / 11 JUNI 2025, 15:00:00 Supermarkten en merken stappen vaker over op duurzame rijst Onder meer AH en Lidl hebben inmiddels rijst met een SRP-verificatie (Sustainable Rice Platform) in de schappen. Een campagne volgt.
Gedragsverandering / 3 JUNI 2025, 17:17:58 Hoe onze bias divers talent dwarsboomt Waarom onze oerbreinen nog steeds bepalen wie er wél en niet op gesprek mag komen – een wake-up call van Vincent Mispelblom Beyer.
Premium Artificial Intelligence / 28 MEI 2025, 13:25:08 Imago Stichting ParkinsonFonds krijgt bescheiden boost na introductie AI-chatbot Eén op de drie respondenten denkt na het lezen over en kijken naar de AI-avatar positiever over het goede doel.
Gedragsverandering / 28 MEI 2025, 07:48:24 Jelmer Wind (Team5pm): 'Het is een kwestie van tijd voordat Trumps terugkeer onze industrie opschudt' De ceo stelt: Trumps tweede presidentschap én de bliksemsnelle opkomst van AI herschrijven de spelregels van marketing.
Partnerbijdrage / 23 MEI 2025, 09:15:00 Doneren in Nederland: Populaire trends en voorkeuren DPG Media deelt waardevolle inzichten uit haar onderzoek naar wat Nederlanders belangrijk vinden bij het steunen van goede doelen.
Premium Effectiviteit / 17 MEI 2025, 20:31:43 Dave Frauenfelder (KPN) geëerd met CMO Pencil in New York De topmarketeer mocht de prestigieuze prijs vrijdagavond in ontvangst nemen.
Premium Gedragsverandering / 14 MEI 2025, 12:18:52 Gezonde snackmuur met 'leipe linzen en slimme slierten' krijgt vervolg op scholen in Zuid-Holland Provincie Zuid-Holland, middelbare scholen en TommyTomato slaan handen ineen.
Premium Gedragsverandering / 9 MEI 2025, 12:55:30 Utrecht wil sneller verbod op fossiele reclame De gemeente wil fossiele reclame verbieden via de Algemene Plaatselijke Verordening (APV).
Gedragsverandering / 7 MEI 2025, 12:23:17 Nationale-Nederlanden laat ook niet-hardlopers meeleven met Brian HET WERKT! | Elke maand onthult gedragswetenschapper Lotte Verstijnen van Open Now waarom opvallende strategieën of campagnes werken.
Partnerbijdrage / 1 MEI 2025, 09:44:09 Marketing in de zorg: Marika Zijp over hoe Partou werkt aan een sterk merk én betere kinderopvang In de nieuwe aflevering van Brandkast! van DPG Media spreekt host Roger Verdurmen met Marika Zijp, Group Chief Strategy & Brand van Partou.
Premium Gedragsverandering / 25 APRIL 2025, 11:39:56 Rechter: gemeenten mogen fossiele reclame verbieden De reisbranche verliest de zaak rond het verbod op fossiele reclame in Den Haag.
Premium Gedragsverandering / 24 APRIL 2025, 11:09:20 CDA en NSC willen totaalverbod op kinderreclames tot 18 jaar Plannen van staatssecretaris gaan volgens partijen niet ver genoeg.
Premium Merkstrategie / 22 APRIL 2025, 13:37:48 Waarom sterke merken communiceren met symbolen Helaas vergeten steeds meer merken de kracht van symboliek terwijl ze juist toegang geven tot de diepste lagen van onze psyche.
Premium PR / 17 APRIL 2025, 12:50:54 De kracht van persoonlijke presentatie 'We denken dat inhoud genoeg is, maar hoe je je jezelf presenteert beïnvloedt hoe mensen je boodschap ontvangen', aldus Nobbe en Bertus.