Premium Martech / 6 MEI 2025, 18:31:29 Google integreert meer AI in Search-campagnes Techreus belooft meer advertentie gerelateerde vernieuwingen op 21 mei, tijdens zijn Google Marketing Live-conferentie.
Premium Martech / 1 MEI 2025, 14:30:54 Groene claims Big Tech zijn vooral marketing, zegt onderzoeker Rianne Riemens: ‘Apple wil liever dat je een nieuwe telefoon koopt’ Silicon Valley presenteert zichzelf als aanjager van de groene economie, terwijl de sector minder duurzaam is dan het lijkt.
Premium Carriere / 23 APRIL 2025, 14:21:50 Digital marketeer Koen Klomp scoort ook offline met nieuw bordspel Out of Office | Hoe Klomp, eigenaar van Slampaq, internetmarketing- en softwareontwikkelingsbureau, ook spelontwikkelaar en -producent werd.
Partnerbijdrage / 17 APRIL 2025, 13:10:04 Van innovatie tot impact: Sarah Lewis (Showheroes) over de toekomst van CTV CTV groeit razendsnel: Sarah Lewis (ShowHeroes) onthult hoe merken impact kunnen maken met slimme, interactieve formats.
Premium Martech / 16 APRIL 2025, 12:00:00 Google omarmt AI bij het handhaven van zijn advertentiebeleid in kat-en-muisspel met kwaadwillenden Topman Alex Rodriguez geeft toelichting.
Premium Media / 16 APRIL 2025, 08:49:10 Nederlandse digitale advertentiemarkt door grens van 4 miljard euro Stijging van 10 procent. Google en Meta vergroten hun dominantie en hebben 80 procent marktaandeel.
Premium Martech / 15 APRIL 2025, 08:58:00 Recordresultaat voor Adform in 2024 met groei van 16 procent Ook sterke resultaten op de Nederlandse markt, zegt Katja Henneveld, country manager Benelux en Frankrijk.
Premium Data & Insights / 11 APRIL 2025, 15:00:00 AI transformeert marktonderzoek: sneller en slimmer Marktonderzoeksbureaus kunnen completere onderzoeken uitvoeren en opleveren blijkt uit interviews met drie bureaus uit Nederland en België.
Premium Artificial Intelligence / 8 APRIL 2025, 11:00:00 Verandert ons zoekgedrag door de komst van AI? We vroegen het Thomas Mesu en Heidi Anthonis van digital agency Happy Horizon, en SEO-expert Marco Bouman.
Partnerbijdrage / 7 APRIL 2025, 12:58:16 Zo scoren Tommy Hilfiger en Veneta met Microsoft Advertising Tijdens Friends of Search deelden de merken de indrukwekkende resultaten van hun digitale strategie.
Partnerbijdrage / 26 MAART 2025, 15:40:54 Interviewserie ‘Een kijkje in de keuken’: “Zonder toestemming geen tracking – cookieless technieken ontspringen de dans niet” Bij “Een kijkje in de keuken” bekijken verschillende experts third-party cookies vanuit een andere invalshoek. Deze keer: Laura Monhemius.
Customer Experience / 26 MAART 2025, 12:50:08 Top 5 lessen in digitale toegankelijkheid van succesvolle webwinkels Christien van de Sande deelt vijf bewezen lessen van koplopers in digitale toegankelijkheid om je op weg te helpen.
Gedragsverandering / 25 MAART 2025, 13:49:20 Category Entry Points: de laatste twee strategische valkuilen ontrafeld Samen met professor Jenni Romaniuk van het Ehrenberg-Bass Institute gingen we dieper in op veelgemaakte fouten bij het toepassen van CEP’s.
Premium Martech / 17 MAART 2025, 10:21:51 MarTech maakt marketing weer menselijk De toekomst van marketing is geen strijd tussen technologie en menselijkheid. Het is een samenspel, volgens Rowenna Zwart (IPG Mediabrands).
Premium Martech / 15 MAART 2025, 03:00:00 Paulien van Stijn: ‘Zonder het vrije woord dooft het licht van de democratie’ Random Pic(k) Of The Day For A Week. Nils Adriaans vraagt vakgenoten wat hen inspireert. Ditmaal Paulien van Stijn van The Committed Agency.
Premium Martech / 14 MAART 2025, 12:30:00 Deze inzichten komen naar voren uit een onderzoek naar cookies Het zien van een 'weiger alle cookies'-knop motiveert 30 procent van de respondenten om erop te klikken.
Premium Digital transformation / 14 MAART 2025, 08:50:47 Van AI tot Communities en van Cultuur tot Creativiteit: dit was SXSW 2025 Waar AI en automatisering hier nog vaak met scepsis worden bekeken, heerste in Austin een ander sentiment: optimisme.
Premium Digital transformation / 12 MAART 2025, 10:55:50 SXSW Dag 4: Bluesky – Een wereld zonder Ceasars of klassiek advertisingmodel Verslag van dag 4 op SXSW van The Committed Agency.
Partnerbijdrage / 4 MAART 2025, 15:47:30 'Midfunnelmedia werken het best als ze strategisch worden ingezet' Interview met Marcel Vogels, partner van RetailMedia.One
Premium Martech / 16 FEBRUARI 2025, 09:32:56 Op deze vijf gebieden kunnen marketeers in 2025 het verschil maken De druk om marketing duurzamer te maken neemt toe, terwijl de prestatienormen steeds hoger worden, zegt Katja Henneveld van Adform.