#TGIF - Thank God It's Friday the 13th

De vijf filmpjes die je deze week gezien móet hebben!

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Commercial

Het is bijna kerstmis, dat betekent dat bedrijven van over de hele wereld met kerstcommercials aankomen. Eén bedrijf weet zichzelf elk jaar weer te overtreffen en dat is John Lewis. Toen deze commercial uitkwam werd er meteen veel over gepraat, hij ging al snel viral en werd trending topic  op Twitter.

Music

Na het album Mylo Xyloto van vorig jaar kwam Coldplay afgelopen week met een nieuwe single en werd de release van hun nieuwe album ‘A head full of dreams’ aangekondigd. Het komt uit op 4 december 2015, tot die tijd zullen we het moeten doen met de single: ‘Adventure of a lifetime’.

Short

De wegen zijn gesloten, scholen zijn dicht, het is ‘Snow Day’. Nike weet ook in deze short zichzelf te overtreffen door gebruik te maken van een scala aan atleten. Waarom binnen zitten als het spel zich buiten afspeelt?

Animatie

Finding Nemo, een film die alweer in 2003 uitkwam krijgt een vervolg genaamd Finding Dory! Op de film moeten we nog even wachten (juni 2016) maar tot die tijd kunnen we alvast genieten van de eerste trailer. Finding Nemo sleepte meer dan dertig prijzen in de wacht en had een opbrengst van maar liefst 865 miljoen dollar, wij zijn benieuwd of Finding Dory dit kan evenaren.

;Finding Dory&; Trailer

Misc

Na de Spaanse Burgeroorlog zijn er veel Spanjaarden vertrokken uit kleine dorpjes in de hoop op een baan en eten. Een aantal mensen bleven in hun kleine dorpje wonen, ontmoet het Spaanse koppel dat al 45 jaar helemaal alleen in een Spaans dorpje woont.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie