CMO Suite

Capital C

De CMO Community van Adformatie

De CMO Suite faciliteert ontmoetingen en biedt kennis en inspiratie voor marketing executives om in een vertrouwelijke sfeer te netwerken tijdens de jaarlijkse CMO Day (17 mei a.s.), ronde tafels, diners, workshops, lezingen, webinars en op deze website. Samen met Adformatie en partners zorgen we voor boeiende sprekers, verrassende thema’s en nieuwe inzichten die relevant zijn voor de CMO. De bijeenkomsten zijn een belevenis op zich en altijd voorzien van top-notch hospitality. 

De Raad van Advies van de CMO Community bestaat uit:

Maurine Alma - Just Eat Takeaway 

Lydi Siebers - HelloFresh 

Caroline van Turennout - Zeeman:
Deze CMO community is voor mij een waardevolle toevoeging door de inhoudelijke events en het netwerk van bekende en ook weer nieuwe vakgenoten". 

Pieter Kopmels - DSM:

"De CMO community helpt je om scherp en actueel te blijven op het niveau waar je als Marketing-eindverantwoordelijke naar op zoek bent."

Jeremiah Albinus - FonQ:
“De CMO-community biedt een mooi platform voor marketing-eindbazen om uit hun eigen metaverse te stappen en elkaar te inspireren op hoofdzaken en te challengen op bijzaken.”

Word ook lid van de community

Ben jij Marketing Executive (CMO of Marketing Director) in Nederland? Word dan community member van de CMO Suite en ontvang:

  • Een persoonlijke uitnodiging voor de jaarlijkse CMO Day met dit jaar het thema ‘The Art of Marketing’
  • Uitnodigingen voor ronde tafel-sessies, diners, workshops, lezingen 
  • Als gast van de CMO Suite een persoonlijke uitnodiging voor MarketingLive!  
  • Inspirerende content via CMO Suite (www.adformatie.nl), CMO-nieuwsbrieven (4 x per jaar) en de tweejaarlijkse e-zine
  • Mogelijkheid voor jou en je team om tegen een gereduceerd tarief toegang te krijgen tot de Adformatie-platforms. 

Wil je meer weten over House of Executives en de CMO Suite? Neem contact op met Corinne Hamming.

CMO Day 2022 ‘The Art of marketing’

De tweede CMO Day vindt plaats op 17 mei a.s.in Capital C.

Bekijk het programma en meld je direct aan >

Organisaties die zich al hebben aangemeld voor de CMO Day:

CM.com, KWF, AFAS, Microsoft, a.s.r., Heineken, The Walt Disney Company, TUI, NS, CapGemini, Leaseplan, Coolblue en vele anderen.

 

Terugblik CMO Day 2021

Terugblik CMO Day 2021

Partnerships

Heeft jouw organisatie interesse in gesprekspartners op C-level met marketeers (CMO)?  Word partner van de CMO Suite. We werken graag een duurzame samenwerking op maat met je uit. Contacteer ons voor meer informatie.

House of Executives

Onder het label House of Executives organiseren wij activiteiten voor diverse C-level communities in Nederland en België. We brengen executives samen om in een vertrouwelijke sfeer te netwerken, elkaar uit te dagen en inspireren. We willen graag de mens áchter de functie leren kennen en hechten veel belang aan persoonlijke en duurzame relaties. 

De CMO Suite is onderdeel van Adformatie en Sijthoff Media. Sijthoff Media is een cross mediaal bedrijf van nieuws- en vakmedia en is gevestigd in Capital C, hét centrum voor de creatieve industrie van Amsterdam. Wij verbinden board room members, één miljoen professionals en ruim 400.000 kinderen in de leeftijd 7 tot en met 12 jaar. ​

Bekende merken zijn naast Adformatie: AG Connect, CFO, CHRO, M&A, Binnenlands Bestuur, iBestuur, Alex van Groningen, Amsterdam Institute of Finance, FinanceHub.nl, FM.nl, Kidsweek en Samsam.​ 

Wil je meer weten over House of Executives en de CMO Suite? 

Neem contact op met Corinne Hamming.

CMO Suite partners - wat onze partners vertellen over de CMO Community

Google

Mark Hoskam, Program Manager Google Nederland: "we vinden het een eer om nauwer samen te gaan werken met iconische merken en sterke marketing leiders binnen de Nederlandse CMO Community. Ik kijk er dan ook persoonlijk naar uit om onze Google experts in gesprek te brengen met Nederlandse CMO’s en samen te bepalen hoe we digitale technologie kunnen inzetten om marketing in Nederland inclusiever, duurzamer en impactvoller te maken."

 

180 Amsterdam

Sander Volten van 180 Amsterdam: “We zijn blij en trots om deel uit te maken van Adformatie’s CMO dag. Want we kijken ernaar uit om de ervaringen die we internationaal opdoen met ’s werelds grootste merken, met nog méér Nederlandse partners te delen. Een collega CMO noemde ons recent ‘het best bewaarde bureaugeheim’ dus laten we aan die bescheidenheid snel een einde maken.

 

Publicis Groupe

Marc Verschoor: “Publicis Groupe neemt graag deel aan het samenbrengen van de CMO community van Nederland. Meer dan ooit krijgen CMO’s te maken met complexe vraagstukken: Snel veranderend consumentengedrag, de cookieloze toekomst en het activeren van je eigen first party data maken het bouwen en behouden van individuele relaties met consumenten steeds uitdagender. Juist daarin ligt onze expertise. Met veel plezier gaan wij in gesprek met CMO’s om onze visie op deze onderwerpen te delen.”

 

Talpa Network

Allard Ruyl, CEO: "Talpa Network is supertrots om partner te zijn van de Adformatie CMO community.
Vanuit ons netwerk van mensen, merken en makers willen we jullie, de CMO’s van Nederland vooral nog beter leren kennen. Daarnaast bieden we jullie graag inspiratie en inzicht in hoe verhalen en merken versneld groot gemaakt worden met inzet van het Talpa netwerkeffect, bestaande uit video, audio, print, digital en social."

Advertentie