Zo reageert Coolblue op een vergeetachtige klant

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door De Beste Social Media.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het kan de beste overkomen: de verjaardag van je moeder vergeten. Gelukkig heeft webwinkel Coolblue een gepaste oplossing.

 

1. Klant Elbert schrijft op Twitter naar Coolblue na een bestelling:

 

2. Coolblue heeft wel een oplossing. 

 

3. Alles lijkt in orde...

 

4. Maar wat blijkt?

 

5. Gelukkig heeft Coolblue nog een gepaste oplossing:

 

 

6. Elbert mag dan vergeetachtig zijn, hij let wel goed op:  

   

7. Maar Coolblue heeft overal een antwoord op.

 

8. Wat overblijft is een tevreden Elbert.

 

Over De Beste Social Media

 In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op . Het artikel van deze week werd geschreven door Diederik Broekhuizen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie