B&S Group kiest voor Mensch

Opdracht voor de ontwikkeling van employer branding

Na een bureauoriëntatie heeft B&S Group Mensch Creative Agency ingeschakeld voor het ontwikkelen van een karakteristiek werkgeversverhaal en een bijpassend concept voor employer branding.

B&S Group is een beursgenoteerde Nederlandse multinational die wereldwijd opereert als distributiepartner in zowel b-to-c als b-to-b markten. B&S houdt zich o.a. bezig met de bevoorrading van cruiseschepen en de distributie van grote drank- en parfummerken. De onderneming, opgericht in 1872, telt wereldwijd ca. 1.500 medewerkers.

Rieks Timmerman (B&S): ‘De frisse aanpak van Mensch en hun focus op het karakter van een merk sprak ons aan. Als B&S  kunnen we ons juist met onze karakteristieke cultuur en aanpak onderscheiden.’

Jack de Graaff (Mensch): ‘Echt een verrassende opdracht. Eerlijk gezegd had ik niet eerder van B&S gehoord, er gaat een wereld voor ons open’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →