Intratuin na pitch naar Abovo Maxlead

Per 1 januari 2024.

Intratuin.nl

Intratuin heeft na een pitch met vier mediabureaus gekozen voor Abovo Media. De samenwerking rond mediastrategie, -planning en -inkoop gaat 1 januari 2024 in.

De keuze is op Abovo Media gevallen voor de passende cultuur, het niveau van de uitgewerkte case, kennis van het gehele medialandschap (inclusief folderverspreiding) en de getoonde affiniteit met franchiseondernemers. Lobke Samallo, manager formule en marketingcommunicatie van Intratuin: 'Abovo Media wist ons tijdens de pitch zodanig te inspireren dat we denken in hen de juiste mediapartner gevonden te hebben voor onze ambities in de toekomst.'

Ook op het gebied van duurzaamheid zijn er overeenkomsten. Abovo Media heeft inmiddels het B Corp certificaat aangevraagd en voor Intratuin is duurzaamheid vanzelfsprekend. Beide bedrijven gaan hier de komende tijd verder op inzetten.

Henk Plessius van fma Nederland heeft de pitch begeleid. De eerste crossmediale campagne voor 2024 is al in voorbereiding.

'Intratuin is marktleider en met 55 winkels in Nederland, elf in Duitsland en drie in België, een klant die ons past als een jas', Rein Vogel, cco Abovo Maxlead. 'De match op het gebied van ondernemerschap, nuchterheid en lef komt tijdens de eerste contacten al duidelijk naar voren.'

EssenceMediacom is momenteel het mediabureau van Intratuin.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie