KitKat brengt social media-activiteiten onder bij Yune

Het bureau wordt verantwoordelijk voor strategie, creatie en contentproductie.

KitKat (Nestlé) heeft Yune gekozen als socialmediabureau. Yune, onderdeel van IPG Mediabrands, wordt verantwoordelijk voor strategie, creatie en contentproductie. Een van de doelstellingen is om het 90 jaar oude merk via social opnieuw te laden onder een jongere doelgroep.

Daniek Spanjers, marketingmanager confectionery bij Nestlé: 'Vorig jaar zijn we met KitKat de samenwerking met Yune begonnen om consumenten out of home te inspireren om een welverdiende "break" te nemen. Yune is erin geslaagd om creatieve content te maken die perfect aansluit bij deze boodschap en onze consument. Dat smaakt naar meer. Dit jaar willen we onze slogan "Have a break, have a KitKat" met Yune via social verder laden.'

Thijs Jaski, managing director Yune: 'Los van de rijke reclamehistorie van KitKat, is de pay-off "Have a Break, Have a KitKat" een van de meest iconische reclameslogans die ik ken. Het is een eer om hier als hier bureau mee én op te gaan werken.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie