Premium

PR-accounts: Glasnost date met Fruitz, TK Maxx Nederland kiest voor Het PR Bureau

Overzicht van nieuwe accounts voor bureaus met naast Glasnost en HPB ook werk voor Nxt Agency, NewsLab

TK Maxx Nederland kiest voor HPB | Het PR Bureau

HPB | Het PR Bureau gaat TK Maxx Nederland bijstaan in de positionering en communicatieactiviteiten in Nederland.

TK Maxx is een warenhuis waar shopliefhebbers designeritems, topmerken en nieuwe labels vinden, altijd tot 60 procent goedkoper dan de adviesprijs. Het telt zestien winkels inclusief een vijf verdieping tellende flagshipstore in Amsterdam’

De keuze voor HPB volgt na een korte maar pragmatische bureaupitch, vertelt Christine Thé-Reiber, verantwoordelijk voor marketing en communicatie bij TK Maxx Nederland. ‘HPB | Het PR Bureau presenteerde een sterk plan waarbij duidelijk werd dat zij in staat zijn om onze ambitie door te vertalen in creatieve oplossingen. Daarnaast past hun stijl en werkwijze goed bij de cultuur van TK Maxx.’

HPB gaat aan de slag als lead-agency voor strategie en activatie van TK Maxx in Nederland. Het bureau is verantwoordelijk voor de contentcreatie en community-management van de social-mediakanalen, de influencermarketing en de pr-activiteiten als persevenementen, pressdesk en relatiemanagement.
 

Quinyx verlengt met Nxt Agency

Quinyx, de ontwikkelaar van roostersoftware, verlengt zijn samenwerking met het Amsterdamse pr-bureau Nxt Agency voor een jaar.

De twee bedrijven werken sinds februari dit jaar samen aan het onderzoek State of the Frontline Workforce. Hierin werd de betrokkenheid van frontliniemedewerkers (horeca-, retail- en logistieke medewerkers) onderzocht.

Met opvallende data en trends kreeg Quinyx veel publiciteit onder andere in de Telegraaf, Fashion United en De Ondernemer. Het aankomende jaar focust het pr-bureau zich nog dieper op de thought leadership van Quinyx.

NewsLab is het nieuwe pr-bureau van CCV…

Na een uitgebreid pitchtraject met 3 andere bureaus is NewsLab gekozen als het nieuwe pr-bureau van betaaldienstverlener CCV.

Newslab won het account vanwege getoonde creativiteit, veelzijdigheid, inhoudelijke kennis van de betaalmarkt en het strategisch inzicht in de sector.

CCV is een van oorsprong Nederlands familiebedrijf in elektronische betaaldiensten dat in meer dan 25 landen actief is.

Het corporate team van NewsLab gaat CCV helpen met het delen van hun visie op de toekomst van betalen en het uitbouwen van hun naamsbekendheid onder ondernemers en andere relevante doelgroepen.

NewsLab wordt verantwoordelijk voor het gehele pr-traject: van mediarelaties tot contentcreatie. Het bureau wordt ook aangehaakt voor betaalde publiciteit en datagedreven pr en onderzoek

… en ook Zaptec kiest voor NewsLab

Ook Zaptec, een Noorse aanbieder van oplaadsystemen voor elektrische voertuigen, heeft NewsLab gekozen als pr-bureau. Het is gevraagd om de expertise van Zaptac via een thought leadership-traject in de Benelux verder uit te bouwen.

De werkzaamheden zijn gestart met een uitgebreide messaging sessie waarin de pr-thema’s bepaald zijn die vanaf deze maand via mediarelaties en contentcreatie uitgerold worden.

Glasnost aan de slag voor datingapp Fruitz

Datingapp Fruitz heeft Glasnost gekozen als creatief pr-bureau voor de Nederlandse markt. Glasnost, onderdeel van ACE, gaat aan de slag om de naamsbekendheid van de app in Nederland te vergroten onder Gen Z door middel van earned-pr, campagnes en partnerships.

Fruitz is een van de snelstgroeiende datingapps in Europa en hoopt zo ook in Nederland het marktaandeel te vergroten. De samenwerking is reeds van start gegaan.

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie