Attack of the Stiff Jean Zombies

In deze aflevering van 180 Stories praten we met het team van de laatste Replay campagne.

Nicole Scopes
Nicole Scopes

In deze aflevering van 180 Stories praten we met het team van de laatste Replay campagne, Attack of the Stiff Jean Zombies, over het creatieve idee achter deze post-apocalyptische strijd.

Mode kan beperkend zijn.
Ons vertellen hoe we ons moeten gedragen.
Hoe we moeten poseren.
Hoe we er uit moeten zien. 

Replay Jeans ondersteunt deze boodschap niet.
180 Kingsday’s nieuwe campagne voor  Replay Hyperflex+ tilt deze strijd naar een hoger niveau. Replay Hyperflex+ heeft een verbeterde, 100% elasticiteit, is comfortabel en behoudt zijn vorm. En dat in een wereld waar je er door veel te stugge jeans vaak bijloopt als een zombie. Neymar Jr. en Emily Ratajkowski gaan het gevecht aan met deze zombies, in de gloednieuwe, post-apocalyptische, 180 Kingsday campagne ‘Attack of the Stiff Jeans Zombies’.

Replay Jeans, Attack of the Stiff Jean Zombies

Een geweldig team van make-up artists, decorontwerpers, kostuumontwerpers animators en podiumkunstenaars bracht de locatie in Parijs tot leven. Opeens sta je in een Shanghai-meets-New York setting waar onze sterren vechten voor hun leven. Dit alles onder begeleiding van een fantastische samenwerking tussen Zweedse producer Phat Fabe en de Chinese rappers Wendy NoNo en JP. Schoppen tegen alle mode regels - op z’n best. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →