Seiko naar UM en Reprise

On- en offline media-activiteiten volledig naar de twee bureaus van Mediabrands.

De combinatie UM - Reprise gaat als de mediapartner van Seiko Watch Europe in Nederland en België aan de slag. Na een korte bureauoriëntatie heeft het horlogemerk gekozen om de on- en offline media-activiteiten volledig bij de twee Mediabrands-bureaus onder te brengen. De samenwerking omvat de communicatie- enmediastrategie, -planning en -inkoop voor alle kanalen in Nederland en België.

Martine Meijer, marketingmanager Benelux: 'We kiezen voor UM & Reprise omdat de mentaliteit ons goed past en omdat ze hebben laten zien dat ze onze merken de volgende stap kunnen laten zetten met de juiste strategie en middelen.'

Carolien van ‘t Hek, ceo UM Nederland over de nieuwe samenwerking: 'Wij gaan ze helpen met onze "Now & Next" benadering in marketing en communicatie om de ambities van Seiko in de Benelux verder invulling te geven.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie