Webton verstevigt positie met overname Bam Raakt!

Webton, dat dit jaar 20 jaar bestaat, neemt alleen de klanten over van Bam Raakt!.

Digitaal marketingbureau Webton heeft creatief en strategisch bureau Bam Raakt! overgenomen. De overname verstevigt de positie van Webton als full-service digital agency en geeft klanten van Bam! meer mogelijkheden bij hun (online) marketingactiviteiten. Webton neemt geen personeel over.

'Afgelopen jaar hebben we als organisatie veel aandacht besteed aan samenwerking tussen de verschillende disciplines binnen Webton. Doordat we de kennis van onze creatieve-, technische- en dataspecialisten met elkaar combineren, voegen we veel waarde toe voor onze klanten', zegt Rogier Lohuis, operationeel manager van Webton. Ook Bam! is enthousiast. 'We merkten dat ons pakket niet meer volledig aansloot bij de vraag van onze klanten. Onze wens om hen full-service te ondersteunen konden we niet langer waarmaken. Na bijna 10 jaar Bam! is het daarom voor ons tijd om het stokje over te dragen aan een partij die dit wel kan bieden', laten eigenaren Thijs Nijhof en Corina Zwiers weten.

Eind 2018 nam Webton al het Deldense bedrijf Twentse Storm over. Webton, dat dit jaar 20 jaar bestaat, neemt alleen de klanten over van Bam Raakt!. Op die lijst prijken onder meer de namen van bekende Twentse bedrijven als Eshuis Accountancy, Switch en Auto Munsterhuis. Webton werkt voor klanten als Zuivelhoeve, Beijer Transport, Rabobank, HST Groep, Drukwerkdeal en de Gemeente Hengelo.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie