Albert Heijn tovert kindertekeningen om tot echt product in nieuwe paascampagne

Met behulp van AI wordt de fantasie van kinderen de vrije loop gelaten, met als resultaat producten als 'cronaantje' en 'paashamster'.

Tommie Robin hebben 'geen idee'....

Albert Heijn heeft naar eigen zeggen veel verrassingen in huis voor zijn klanten: een uitgebreid assortiment voor de paastafel, een vrolijke tv-commercial én de inzet van AI om de fantasie van vooral de kleinste klanten tot leven te brengen. 

De bakkerij is de spil van de paascampagne van Albert Heijn. 'Met veel nieuwe producten voor de paastafel. Daarbij kunnen klanten dit jaar hun paasfantasie werkelijkheid zien worden. Kinderen kunnen een tekening insturen met daarop hun lekkerste of mooiste idee voor een paasproduct. De vijf leukste tekeningen worden geselecteerd en met behulp van AI maakt onze bakkerij van die fantasie werkelijkheid', aldus de grootgrutter in een persverklaring. 

Johan van der Zanden, marketingbaas Albert Heijn: 'We willen dat Pasen een feest is voor iedereen, met verrassende en betaalbare lekkernijen. Daarom hebben we bijna veertig nieuwe Excellent-producten aan het paasassortiment toegevoegd. En door de technologie van AI te combineren met het ambacht van de bakker, kunnen we een aantal klanten een extra feestelijk Pasen bezorgen met hun eigen product op tafel.'

In de begeleidende tv-commercial zien we de kinderen van supermarktmanager Ilse hun fantasie de vrije loop laten. Tommie en Robin zijn de volwassenen te slim af en bezorgen de bakker van Albert Heijn heel wat extra werk, maar met een onverwacht resultaat... 

De campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, wordt naast televisie op diverse outdoor- en online kanalen uitgerold. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie