Dompel je onder in creativiteit

Jan Rijkenberg en Robin van der Kaa geven hun visie op creativiteit en het festival in Cannes

Waarom het goed is om jezelf - letterlijk en figuurlijk - onder te dompelen in creativiteit

Ieder jaar is gedurende een van de laatste weken van juni, de Zuid-Franse badplaats Cannes de internationale hoofdstad van de reclamewereld. In en om rond het Palais vinden workshops, presentaties en natuurlijk netwerkevenementen plaats. 

De Embassy of Dutch Creativity is in juni voor de vijfde keer aanwezig in Cannes om de unieke kenmerken van de Nederlands creatieve industrie voor het internationale voetlicht brengen. Ook is de missie om Nederlandse partijen te verbinden aan internationale partners, talenten en media - maar ook aan elkaar. Daarnaast is het doel om Nederlandse creativiteit en ondernemerschap te laten zien aan een internationaal publiek en Nederland te promoten als dé plek voor talent, samenwerking en leidende creatieve ontwikkelingen. 

De Embassy of Dutch Creativity is gedurende de festivalweek gevestigd op een prominente plek: Beachclub Long Beach aan Boulevard de la Croisette en ligt daarmee tussen grote spelers als Google, Facebook, Youtube en Twitter en tussen andere drukbezochte activiteiten tijdens het Cannes Lions Festival. Voor meer informatie over het programma van de week, bezoek http://embassyofdutchcreativity.com/

In aanloop naar de jubileumeditie van de Embassy of Dutch Creativity geven Jan Rijkenberg, CEO / Founder of the BSUR Group en Robin van der Kaa, Brand Manager of Sizzer Amsterdam hun visie op creativiteit en het festival in Cannes. Bekijk de video hier:

 

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Ronald
Check here : https://www.psiphon.onl
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.