San lanceert nieuwe Accent-categorie: 'Actualiteiten'

'De samenleving en de economie schudden op hun grondvesten en de marketingcommunicatie schudt mee', aldus San-voorzitter Ron Schneider.

San

San (Stichting Adverteerdersjury Nederland) introduceert dit jaar een nieuwe categorie voor de uitreiking van de Accenten: Actualiteiten: voor tijdgeest-gedreven campagnes die aanhaken op actuele zaken, bijvoorbeeld op het gebied van politiek, de maatschappij en sport.

'Dit jaar was geen jaar als alle andere. De samenleving en de economie schudden op hun grondvesten en de marketingcommunicatie schudt mee', aldus San-voorzitter Ron Schneider. Volgens Schneider leidt dat tot nieuwe inzichten. 'De huidige omstandigheden zijn een ideale voedingsbodem zijn voor nieuwe inzichten en buitengewoon stimulerend voor de creativiteit. Veel merken zijn daar de afgelopen periode druk mee bezig geweest en dat leverde prachtig nieuw werk op', zo verklaart Schneider de keuze van de nieuwe categorie.

Archief

Voor de meest prestigieuze marketingcommunicatieprijs van ons land is er dit jaar ook een nieuwe website opgetuigd. Los van informatie over het inzenden, het juryproces, de uitreiking en de winnaars biedt de website een archief waarin de gebruiker meer dan 4.100 campagnes van de afgelopen 14 jaar terug kan vinden. 'Een enorme schat aan inspiratie en inzicht voor adverteerders, bureaus en opleiders.'

Inzenden voor de San Accenten 2020 kan vanaf 16 november 2020. Meer informatie op www.sanaccent.nl.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie