Sander Pluijm van UM naar Abovo Maxlead

Sander Pluijm begint per 1 juni als director content strategy bij AM Beyond, het contentlabel van Abovo Maxlead. Hij werkte 9 jaar bij UM.

Sander Pluijm maakt in juni de overstap naar Abovo Maxlead als director content strategy van AM Beyond. Hij heeft de afgelopen negen jaar gewerkt bij mediabureau UM en was daar een van de drijvende krachten achter het creatieve label UM Studios. Eerder in zijn carrière werkte hij bij onder meer BNN, TVBV en Endemol als Executive Producer, senior creative strategist, regisseur en eindredacteur. Pluijm is ook betrokken bij de VIA Taskforce Creative AI. Elzemieke Olsthoorn is head of AM Beyond. 

 

Willem-Albert Bol, ceo Abovo Maxlead: 'Voor ons als groep is het noodzakelijk om voor elke fase in de klantreis de juiste oplossingen te bieden. Met het aannemen van Sander investeren wij verder in onze contenttak AM Beyond. Wij zien enerzijds dat onze klanten content serieus willen nemen. Anderzijds zien wij ook dat klanten vaak nog worstelen met hun aanpak en het vinden van de contentstrategie. Hoe maak je content echt impactvol? Daar gaat Sander met al zijn ervaring zijn tanden in zetten.'

Sander Pluijm: 'Ik sla persoonlijk erg aan op de positieve energie en het ondernemerschap die in Abovo Maxlead zitten. Een onafhankelijk bureau dat de gevestigde orde durft te challengen. Dat past goed bij mijn DNA.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie