Sieben (Grontmij): 'Mooie tijd om actief te zijn in marketing'

Iedere maand stellen we je graag voor aan de 'next generation marketeer'. Deze maand: Vincent Sieben, marketeer bij Grontmij.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&; is mijn eerste werkgever, al voelt dat niet zo. Na mijn studie aan de Universiteit van Tilburg ben ik bij Grontmij als salesconsultant gestart. Dit deed ik twee jaar met plezier. Daarna ben ik twee jaar bezig geweest met het opzetten van marketing voor een afdeling en nu ben ik inmiddels twee jaar actief als marketeer. Het laatste halfjaar maak ik onderdeel uit van een internationaal projectteam. Kortom, zelfde organisatie maar steeds werkzaam voor andere onderdelen.

Ik vind het een mooie tijd om actief te zijn op het gebied van marketing. Het vakgebied is volop in ontwikkeling. Mensen en bedrijven zijn meer dan ooit verbonden, niet alleen offline maar juist ook online. Dit biedt nieuwe mogelijkheden, waarbij wij als marketeers een innoverende rol hebben.

Naast mijn werk bij Grontmij ben ik actief als voorzitter van NIMA Young Professionals. Het bestuur van NIMA Young Professionals organiseert activiteiten voor marketing & communicatieprofessionals (25-35 jaar).

Als marketingprofessional stel ik mezelf het doel om toegevoegde waarde te leveren voor mijn omgeving. Of dat nu bij Grontmij is of bij NIMA. Persoonlijk zit hier wel een uitdaging in, namelijk dat ik rustig blijf: niet zo snel willen gaan dat je voorover valt. De dingen die je doet en belooft, moet je ook waarmaken en goed neerzetten voordat je weer nieuwe stappen zet.

Mijn belangrijkste ambitie is dat ik in mijn carrière zoveel plezier houd in mijn werk als dat nu het geval is. Zoals ik eerder al aangaf, is het daarbij voor mij belangrijk dat ik toegevoegde waarde blijf leveren aan mijn omgeving. Zolang ik dat kan blijven doen, volgen de leuke marketingresultaten en carrièrestappen vanzelf.

Just do it. Het is een kort en krachtig motto, dat aanzet tot actie. Ik zie vaak gebeuren dat er mooie (marketing)plannen uitgewerkt worden, maar dat de eerste actie niet wordt uitgevoerd. Uiteraard is een goed plan de basis, maar zonder de eerste stap komt het nooit tot uitvoering. Dus: Just do it.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie