Hottrafic gaat digitaal mediabereik meten

Hottraffic introduceert in samenwerking met MeMo2 en Motivaction de grootste digitale bereiksmonitor van Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De MediaMonitor van technologiebedrijf Hottraffic verbindt digitale campagnes met consumentenpanels, waardoor real-time inzicht in campagnebereik en doelgroep ontstaat.

Adverteerders, bureaus en uitgevers kunnen door middel van de nieuwe MediaMonitor hun online campagnes evalueren op generieke en selectieve bereikindicatoren. Een online ‘dashboard’ (Roadsigns) moet inzicht geven in de vraag of de online campagne ook daadwerkelijk de gewenste doelgroep bereikt heeft.

De MediaMonitor is onderdeel van de Hottraffic DMA suite, dat aanvullend op bereik en doelgroep ook gegevens over de zichtbaarheid van uitingen, conversiebijdrage en de prijs/kwaliteit performance per positie of netwerk inzichtelijk maakt.

De nieuwe vorm van bereiksonderzoek zal zowel bij Hottraffic als Motivaction afgenomen kunnen worden. Beide ondernemingen zullen elkaar verder ook gaan versterken in termen van R&D en Business Development. Eerste concrete producten uit die gezamenlijke R&D worden medio dit jaar verwacht.

Een demo van de monitor is te zien.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie