Bedrijven kunnen nu meedingen naar The Best Social Awards 2022

Content insturen kan tot 24 maart. De organisator voegt nieuwe zakelijke awards toe, onder andere de Beste Branded Podcast.

Dit waren de genomineerden voor de The Best Social Awards Zakelijk 2021

De inzendtermijn van The Best Social Awards 2022 is geopend en sluit op 24 maart. Bedrijven kunnen via de website hun cases insturen voor de zakelijke categorieën om mee te dingen naar één van de prijzen voor beste online content. De prijsuitreiking vindt plaats op 25 mei. Op dit evenement maakt de organisator ook de winnaars in de Audience-categorieën bekend. Voorwaarde om deel te nemen is dat de inzending (content) oorspronkelijk gepubliceerd is tussen 27 maart 2021 en 23 maart 2022. 

Nieuwe categorieën

Bedrijven, overheden en andere organisaties kunnen dit jaar meedingen in nieuwe categorieën. Zo is er voor het eerst een Beste Brand Podcast-prijs, volgens de organisator omdat de (zakelijke) podcast aan populariteit wint. Ook nieuw zijn de prijzen Beste Merk op Facebook en Beste Merk op LinkedIn. Voor TikTok, Instagram en YouTube waren al prijzen. 

Inzenden is niet gratis

Het inzenden van een case kost in de eerste twee weken (tot 17 maart) 250 euro. Daarna (tot 24 maart) betaalt een bedrijf driehonderd euro per inzending. De organisator hanteert deze kosten vanwege de beoordeling door een vakjury. Inzendingen voor de categorie Beste Talent zijn altijd gratis. 

The Best Social Awards 2022 reikt ook prijzen uit in Audience-categorieën, met Beste Podcast en Beste Interieur Content als enkele nieuwe categorieën. 

Nieuwsgierig wie er vorig jaar in de prijzen vielen? In dit artikel zet Adformatie de zakelijke winnaars van The Best Social Awards 2021 op een rij.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie