Burennetwerk Amsterdam laat ‘goede buren’ eigen campagne voeren

De non-profit stichting hoopt met de guerilla-actie meer naamsbekendheid op te bouwen.

tekent voor de realisering van de campagne.

In Amsterdam wonen genoeg ‘goede buren’: mensen die niet te beroerd zijn hun handen uit de mouwen te steken om te helpen, een klusje of boodschap te doen óf om een praatje te maken. Er weten alleen nog te weinig Amsterdammers van het bestaan van de stichting.

IAmGoedeBuur

De campagne werd afgetrapt met een ‘hack’ van het IAmsterdam-logo op het Museumplein, wat een hoop free publicity heeft opgeleverd. Daarnaast voerden ruim 800 bestaande goede buren van Burennetwerk zelf campagne door de boodschap ‘ik ben goede buur’ en ‘goede buur was hier’ door de stad te verspreiden.

Alle communicatie verwijst naar de website , waar op een interactieve kaart is te zien wie de goede buren zijn en wat ze doen. Het Burennetwerk hoopt op deze manier gezicht te krijgen en biedt daarbij een platform voor verhalen achter de goede buren.

Een registratie van de campagne is sinds deze week online te bekijken:

Credits
Klant: Burennetwerk Amsterdam
Bureau: Eigen Fabrikaat
Fotografie & Film: Mark de Rouw
Editor: Erwin Verweij
Drukwerk: MullerVisual Communication
Geluidsstudio: Sound Circus
Voice over: Paul Groot
Online development: Innerworld.nl

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie