WK site en apps van de NOS scoren goed

Het Nederlands elftal zorgt natuurlijk voor goeie reclame, maar toch profiteren de speciale WK-site en app boven verwachting goed van dit WK.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Online

Sinds de start is  al door ruim 5 miljoen unieke bezoekers geraadpleegd. Dit is bijna gelijk aan het aantal unieke bezoekers van de NOS Olympische Winterspelen-site na 12 dagen. Dat is opvallend, want met de Winterspelen boden we online een aantal wedstrijden aan die niet op TV waren en waren er wedstrijden overdag waardoor kijkers niet massaal voor de televisie konden zitten. De best bezochte dag voor de NOS WK-site tot nu toe, is zaterdag 14 juni, de dag na de overwinning op Spanje. De 2e plek is voor de dag van de wedstrijd Nederland-Chili.

App

De NOS FIFA WK-app is inmiddels al 800.000 keer gedownload. Met deze app kun je doelpunten en beslissende momenten uit alle wedstrijden terugkijken uit verschillende de hoeken. Wij zien een piek in gebruik vlak na de wedstrijd. De NOS FIFA WK-app heeft al ruim 30 miljoen pageviews gerealiseerd. Ook de NOS-app, met onder andere het liveblog en livestream van alle wedstrijden, wordt veel gebruikt dit WK.

Twitter

Op Twitter is inmiddels bijna verdubbeld in volgers sinds de start van het WK.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie