Keynotes Data & Analytics Congres 2022

Deze keynotes delen op 15 november graag hun visie en praktijktips op het gebied van Data & Analytics.

Thema's die deze editie centraal staan zijn onder andere personalisatie, segmentatie, het nieuwe Algoritme keurmerk en alle aankomende GA-veranderingen. Op onze site data-analytics-congres.nl vind je alle informatie met betrekking tot het event, het complete programma en de sprekers. Deze keynotes mag je zeker niet missen!

Hoe creëer je waarde met Data Science in Marketing? [keynote]

Jaap Wieringa | Prof. Marketing RUG
De explosieve groei van klantdata, gecombineerd met steeds krachtiger wordende mogelijkheden om deze te analyseren biedt ongekende mogelijkheden. De toepassing van Data Science binnen Marketing belooft een diepgaand begrip van marktontwikkelingen, merkprestaties en klantgedrag. Ontdek meer over datagedreven waardecreatie in Marketing, gebaseerd op een solide theoretische onderbouwing!

Importance of understanding the data [keynote]

Jon Puleston | VP of Innovation Kantar 
All about the importance of getting to know your data, understand its idiosyncrasies and how by asking it good questions you can mine more insights. Learn how to use creative data analytics techniques to uncover fresh insights on how to help people stop smoking and lose weight; understand what makes a perfect Christmas present; understand why polls don’t always predict election results; discover some of the secrets to happiness around the world and how to become one of the world’s most successful fantasy football players. A critical look at data analytics tools and technology and the essential role that humans still play in data analytics.

De data transformatie van HEMA door de ogen van de klant [keynote]

Bas Karsemeijer | Head of Data & Analytics Hema
Al 95 jaar is HEMA een toonaangevende retailer in Nederland en de landen om ons heen. Om door de jaren heen relevant te blijven heeft HEMA zich telkens opnieuw doorontwikkeld. De afgelopen jaren heeft HEMA een transitie naar een data gedreven organisatie doorgaan. De klantervaring staat hier in centraal. Door de klant centraal te zetten heeft HEMA keuzes moeten maken met betrekking tot welke data je gaat vastleggen, organisatie van de teams en keuze voor technologie. In deze keynote krijg je een kijkje achter de schermen in deze veranderingen aan de hand van 5 data use cases en de impact op de klantervaring.

Zorg dat je erbij bent en bestel je ticket

Bekijk het volledige programma op onze website en bestel direct je ticket. 

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws via onze socials. 
#DAC22 | It’s all about data & analytics!

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →