(Oproep) Doe mee aan DM Barometer social media-marketing

Wat denkt u, is dit vakgebied volwassen anno 2015? Of zit het nog in de puberteit?

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Anno 2015 is social marketing zijn puberstreken verloren. Social is niet langer in het beheer van de stagiaire en het dient een duidelijk doel in de marketingmix: bereiken, converseren en zelfs converteren. Of toch niet? haalt het net op bij marketing Nederland. en spiegel de situatie van jouw organisatie met de sectorresultaten die je in je inbox ontvangt.

In samenwerking met de specialisten uit de DDMA commissie Social Marketing, haalt de DM Barometer de volgende thema’s aan:

  • Het gebruik van CRM data om social advertising ‘slimmer’ in te zetten
  • De eindverantwoordelijkheid van social marketing
  • De meetbaarheid van social succes
  • De mate waarin social tot directe verkoop kan leiden

Vanzelfsprekend worden de antwoorden anoniem verwerkt. Het onderzoek bevat enkel gesloten vragen dus met een kleine inspanning, ben jij straks veel wijzer. De resultaten kun je in april verwachten.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie