Asics brengt paid search onder bij Roots Network

Bureau gaat voor sportmerk aan de slag voor 17 verschillende landen binnen Europa.

Asics in actie

Asics heeft na een uitgebreide pitch gekozen voor Roots Network als het nieuwe bureau voor paid search. Het bureau gaat voor het sportmerk de klantcentrale marketingstrategie doorvertalen voor 17 verschillende landen binnen Europa. 

Voor deze markten (met zijn 14 talen) zet het een nieuwe, volledig geautomatiseerde structuur neer, met verschillende markt- en klantstrategieën. Deze aanpak moet Asics in staat stellen om op omnichannel-resultaten te sturen.

Eerst de basis

Chris Tyrer, head of media van Asics, prijst het vermogen van Roots Network om niet alleen een sterke strategie neer te zetten, maar deze duidelijk weet aan te passen en uit te leggen aan verschillende stakeholders.

Tyrer: ‘De focus ligt daarbij op het fixen van de basis en het fundament, voordat ze doorgaan naar de ‘sexy stuff'. Ze hebben een heldere aanpak op het gebied van incrementaliteit en attributie en schetsen een duidelijk pad om onze doelen bereiken.’

De eerste resultaten van de samenwerking met Asics zijn inmiddels binnen en ‘significant beter’, aldus het persbericht van Roots Network.

Het bureau werkt naast voor Asics voor merken als Otrium, G-Star Raw, Danone, Fixami en Alfen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie